Tapailemani mies sanoo että tämä alkaa olla pelottavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zarah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zarah

Vieras
Siis meidän yhdessäolo alkaa tuntua hänestä pelottavalta. On kuulemma liian pelottavaan mukavaa mun seurassani.

Mies on ihan vasta eronnut pitkäaikaisesta kumppanista. Mies tuntee mut jo vuosien takaa ja tässä jokin aika sitten nähdessämme baarissa miehen tarkoitus oli iskeä mut yhtä yötä varten. Se yö on nyt venynyt jo lähes kuukaudeksi.

Miehestä kuulemma tuntuu niin mukavalta olla mun kanssani, mutta häntä pelottaa kun alkaa olla ilmeisesti liian mukavaa. Hänestä on jo sekin niin mukavaa, että sohvalla saatan käpertyä hänen kainaloonsa. Sitä ei tapahtunut entisen kumppanin kanssa.

Mies kuitenkin sanoi, että tämä meidän juttu varmaan kaatuu omaan mahdottomuuteensa koska hänen erostaan niin lyhyt aika. Lisäsi kuitenkin vielä perään, että tai sitten ei.

Pelkään, että miehelle tulee jossakin vaiheessa tunne, että hänen pitää päästä menemään sinkkuna. Olemaan täysin vapaa, sitähän hän ei nyt ehtinyt olemaan kuin reilun viikon. Yritän hillitä omia tunteitani ja vähän jarrutella, mutta vaikeaa se on. Pelkään, että mä jää kuin nalli kalliolle ja sitten kärsin sydänsuruista.

Mutta en mä haluaisi tätä lopettaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan:
mieleen, että onkohan mies oikeasti eronnut. Vai sanooko vain.

On eronnut. Vietämme aikaa paljon miehen asunnossa eikä siellä ole merkkejä naisesta. Nainen on muuttanut pois siitä asunnosta ja ihan toiselle paikkakunnalle monen sadan kilometrin päähän. Kuljemme miehen kanssa yhdessä julkisesti ja tuskin hän sitä tekisi jos se nainen olisi vielä kuvioissa mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Anna hänelle aikaa. Tai sitten tosiaan pitää antaa se vapaus ja jos pystyt siihen, jatkatte yhdessä myöhemmin jos siltä tuntuu.

En tiedä pystyisinkö siihen. Mutta ainakaan vielä mies ei ole edes vaatinut mitään vapautta vaan hänkin haluaa tavata mahdollisimman usein, kertoo ikävöineensä mua jne. Suunnitellaan yhdessä, että tehdään sitä ja tätä. Sanoin miehelle eilen vitsinä, että eipäs nyt suunnitella niin paljon. :D

Yhteistyössä