Eli kysymykseni on; Jos toisessa kierrossa tuntee ovulaation, vatsa on kipeä ja toisessa kierrossa ei tunne niin tarkoittaako se automaattisesti sitä, että siinä kierrossa missä ei ovista tunne niin sitä ei myöskään tapahdu? Sori sekava selostus ja tyhmä kysymys... :ashamed:
Mietityttää vaan, kun viime kierrossa mahdollisen ovulaation aikaan mulla oli vatsa arkana kaks päivää + limaa tuli ja nyt tässä kierrossa samanlaista tunnetta ei ole ollut... Tikutellut en ole tässä kierrossa. Viime kierrossa tikutin, mutta juuri oviksen aikaan tikkuja ei ollut käsillä. En siis voi varmaksi tietää oliko minulla edes viimekään kierrossa ovista.
Tympeetä, kun ei tiedä 100% varmuudella että ovuloi...
Mietityttää vaan, kun viime kierrossa mahdollisen ovulaation aikaan mulla oli vatsa arkana kaks päivää + limaa tuli ja nyt tässä kierrossa samanlaista tunnetta ei ole ollut... Tikutellut en ole tässä kierrossa. Viime kierrossa tikutin, mutta juuri oviksen aikaan tikkuja ei ollut käsillä. En siis voi varmaksi tietää oliko minulla edes viimekään kierrossa ovista.
Tympeetä, kun ei tiedä 100% varmuudella että ovuloi...