Tapahtuipas just automarketissa;)

Kävin ostamassa pääsiäiseväät ja lastasin ostoksia kassalla pusseihin, juttelin samalla mun "vakituisen" kassaneidin kanssa...siinä ihan mun vieressä lastasi keski-ikäinen naikkonen kahteen pussiin ostoksensa, ja meidän takana seisoi sellainen sälli. Kattelin ensin että onkohan se joku ....hmmmmm heikkolahjainen kun oli niin jotenki :saint: hassu kaveri. Sit se yhtäkkiä sanoi sille pehmennyspäämummelille mun vieressä että tuuppas tonne mun kans. Se täti oli että täh ja jätkä vaan että eiku tuu tuu mukaan nyt vaan. Ja mä jo kattelin sitä sälliä että kuules komistus nyt vonkaat väärää muijaa mukaasi-mähän olen tässä :whistle:

Sit ne lähti sinne takahuoneeseen ja kattelin vuoroin kaupan tätiä ja vuoroin pariskuntaa. sit se kaupantäti hihitteli ja sanoi et eiks ollu komee sälli, ja mä olin et juujuu mut mihin ne meni-nii se sano et se oli siviilipuku vartija joka vei todennäköisesti jotain pöllineen naikkosen mukanaan. Wau, oikeesti hienoa että ne partioi ihan siviilikamppeissa tuolla ihmisten seassa ja eipäs sitä päällepäin erota että kenen taskuun ne kamat livahtaa :whistle:
Tai mistäs mä teidän oliks hän vienyt mitään, mut eikai ne vaan lämpimikseen mummoja mukaansa ota takahuoneeseen :D

Sitäpaitsi mun kassalta oli muovipussit loppu niin otin siitä viereiseltä kassalta pusseja, ja kysyin yhdeltä hepulta et saanko ottaa tästä välistä pusseja ja hän sanoi että tokikin tokikin...ja oli sellanen irokeesihurjimuksen näköinen sälli, että rauta vaan kilisi ja kolisi kun kaveri liikahti-mut kohtelias ja rehellinenkin kai ;)

Että sellainen mämminhaku reissu, pehmennyspää mummot vohkii kaupasta ja punkkarit ovat kilttejä ja kohteliaita :D

Sellainen juttu ;)
 
A shadieeyah
:eek: :LOL: :D
(anttilassa tapahtunutta.. vanha rollaattori mummo n.80v oli ottamassa kermaa hyllyltä..vasemmalla puolella oli joku kärryjen kaa ja oikealla puolella oli joku takaa kiree hieno helma n.60v kärryjen kanssa.. se mummo ei tehny mitään muuta ku otti kerma purkin ja tää 60v lähtee kärryjä kolistellen ja kiroillen että ei vittu tarvii tökkiä ja on se kumma kun on perkele noin huonot tavat ihmisillä ja pitää töniä toisia.. :eek: kumpikoha niistä töni kumpaa.. ai niin ja sanotaan et nuoriso on huonokäytöksistä :whistle: )
 
vieras
juu toi on kyllä hyvä juttu toi siviilivartija homma,ite oon ollu tollasessa automarketissa ja ne vartijat aina välillä vaihtaa siviilit päälle ja on sielä ihmisten seassa tarkkailemassa
 
Miä
Tuli mieleen kun kerran kaupassa eräs noin 16 vuotias ja erittäin lävistetty mörökölli :D Kysyi kassajonossa että anteeksi rouva, voisinko ottaa korin tuolta? Minä seisoin niiden edessä.. Olin pudota perseelleni, mulla on ikää 24 ja on lävistyksiä omassakin naamassa, en kai mä niin vanhalta näytä? :LOL: Se oli niin suloisen kohtelias =)
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Tuli mieleen kun kerran kaupassa eräs noin 16 vuotias ja erittäin lävistetty mörökölli :D Kysyi kassajonossa että anteeksi rouva, voisinko ottaa korin tuolta? Minä seisoin niiden edessä.. Olin pudota perseelleni, mulla on ikää 24 ja on lävistyksiä omassakin naamassa, en kai mä niin vanhalta näytä? :LOL: Se oli niin suloisen kohtelias =)
Oi ihana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EveLiinu:
Onkohan niillä mummoilla ja papoilla oikeasti niin vähän rahaa käytössä, että pitää varastaa, vai hakeekohan ne jännitystä elämään :eek: Vähän kyllä sääliksi käy.
Osalla oikeasti on niin vähän rahaa, osa varmaan hakee vaan jotain äksöniä.
 
Helkkari, mulla ainaskin murenee kuva herttaisista ja kohteliaista vanhuksista :D

Taitaa nykypäivän lävistys ja punkkarinuorisosta tulla tulevaisuudessa rehellisyyden ja kohteliaisuuden perikuvia :whistle:

Ja olisi aika hauska tietää MITÄ se kaveri pölli...oikeesti tenojako :whistle: ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Tuli mieleen kun kerran kaupassa eräs noin 16 vuotias ja erittäin lävistetty mörökölli :D Kysyi kassajonossa että anteeksi rouva, voisinko ottaa korin tuolta? Minä seisoin niiden edessä.. Olin pudota perseelleni, mulla on ikää 24 ja on lävistyksiä omassakin naamassa, en kai mä niin vanhalta näytä? :LOL: Se oli niin suloisen kohtelias =)
Oi ihana :)

hih, hän siis sanoi SINUA rouvaksi? Eikä :D =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Helkkari, mulla ainaskin murenee kuva herttaisista ja kohteliaista vanhuksista :D

Taitaa nykypäivän lävistys ja punkkarinuorisosta tulla tulevaisuudessa rehellisyyden ja kohteliaisuuden perikuvia :whistle:

Ja olisi aika hauska tietää MITÄ se kaveri pölli...oikeesti tenojako :whistle: ;)
mulla on murentunu kuva herttaisista mummeleista jo kauan sitte. asiakaspalvelijana voin sanoa, että ne on kaikkein KAMALIMPIA!! :eek: :eek:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Tuli mieleen kun kerran kaupassa eräs noin 16 vuotias ja erittäin lävistetty mörökölli :D Kysyi kassajonossa että anteeksi rouva, voisinko ottaa korin tuolta? Minä seisoin niiden edessä.. Olin pudota perseelleni, mulla on ikää 24 ja on lävistyksiä omassakin naamassa, en kai mä niin vanhalta näytä? :LOL: Se oli niin suloisen kohtelias =)
Oi ihana :)

hih, hän siis sanoi SINUA rouvaksi? Eikä :D =)
No minua just =) Se oli ihana :D
 
Itseasiassa noiden ikäihmisten etuilun ja tuuppimisen olen huomannut kaupoissa ennenkin :|

jos yhden jäätelön kanssa olet kesähelteellä syöksymässä pakastealtaalta jonoon, niin satavarmana just mummo tai pappa syöksyy kärryn tai korin kanssa nenän edestä kassalle-eikä varmasti sano että meneppäs jäätelösi kanssa edelleni ;)
Joskus näinkin on käynyt automarketissa ;)
 

Yhteistyössä