Tapahtui Turkissa

Olin turkissa lomailemassa ja sairastuin toiseksi viimeisenä iltana korkeaan kuumeeseen ja lievään vatsatautiin. Soitin respaan ja kerroin tilanteen, kuumetta 39,4, vatsassa kiertoa ja mikään ei pysy sisällä. He häyttivät luokseni päivystävän lääkärin ja hoitajan. Tunnin päästä huoneeni oveen koputettiin ja respa avasi sen omalla avaimellaan: "Hello, this doctor comes to see you, and nurse too, me stay too if lady need help." Sanoi nainen omalla huonohkolla englannillaan. Tohtori oli Turrkilainen, lähes kuusikymppinen mies joka kyseli vajavaisella kielitaidollaan oireita ja paineli vatsaani ja kyseli kuumeesta. Ymmärsin että kun mikään ei pysy sisälläni, niin saan lääkettä joka auttaa toisella tapaa. "I give medicine, dont worry, soon you are fine, i give suppositorio to you, it help, then you eat." Olin horkassa ja kuumessa, ja minua pyydettiin kääntymään "nelinkontin" sängylleni, sopertelin että "what now, what y doing?" Lääkäri naurahti ja sanoi laittaessaan kumihanskaa käteensä: "You dont worry, i give you medicine!" Respan nainen ja mukana ollut hoitajanainen hymyilivät ja respa "kannatteli" minua pysymään nelinkontin koska huimasi ja oli huono olla. Lääkäri laski pikkuhousuni polvitaipeisiin ja pyysi "pyllistämään enemmän." Tunsin samassa kuinka pyllyyni tuonnettiin suppo, sekä sormi joka upposi rasvattuna sinne lähes kokonaan. Voihkaisin koska tunne ei ollut mitenkään tuttu, saatikka mukava. Olin nelinkontin kolmen vieraan ihmisen edessä, ja lääkäri sanoi: "My finger is inside you about five minute, then you go sleep, and mornirg lady are ok!" Respa ja hoitaja kikattivat vieressä, ja jouduin olemaan nelinkontin viisi minuuttia, turkkilaisen tohtorin keskisormi kokonaan peppuaukossani, ja hän vielä liikutteli sitä hitaasti. Sen jälkeen he poistuivat ja toivottivat hyvää jatkoa ja jättivät pari suppoa, toisen otettavaksi aamulla ja toisen illalla...

Jälkeenpäin olen kokenut tapahtuman jopa kiihottavana, olisin halunnut pyristellä vastaan, ja naiset olisivat pidelleet kiinni ;) No, onneksi voi käyttää mielikuvitustaan apuna, kun jäi moiset "vibat" tapahtuneesta.

 

Yhteistyössä