tapahtui talonyhtiönpihalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *hämmennys*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

*hämmennys*

Vieras
Asuinkompleksissa on 2 eri talonyhtiötä, keskellä taloja yksi yhteinen piha (virallisesti toisen talonyhtiön mutta kaikki lapset siinä yhdessä leikkii, jos leikkii kukaan). Hiekkalaatikolle ole tehty hiekkalinna, piha tyhjillään.
Sitten pihaan saapui talosta 2 poikaa pyssyleikkiä leikkimään. Oli siinä ilmeisesti hiekkalinnakin menny sitten rikki.
Talonyhtiöstä ampaisi pihalle nainen joka meni pienemmän pyssyllä leikkivän pojan luokse valistamaan miten pyssyleikit on kauheita ja typeriä. Ja mitä ihmettä, onko hiekkalinnakin rikottu!
Lasten äiti ilmeistyi paikalle tässä vaiheessa ja sai todella vihaiset katseet ja valistuksen edesvastuuttomasta kasvatuksestaan kun lapsiensa antaa leikkiä pyssyillä. ja että on hiekkalinnakin mennyt rikki! Tällä naisella on ikää reilusti 40v+ ja yksi ehkäpä joku 4-5v tyttö.

Kaikenlaista sitä pihoilla tapahtuu..

minäkin kyllä ojennan noita meidän pihan poikia kun leikkivät pyssyleikkejä ja "ampuvat" toisiaan. olen sanonut, että ketään ei aseelle (edes leikkipyssyllä) osoteta ja on mennyt perille! Minusta tuossa ei ollut mitään ihmeellistä.

minä en itse kyllä menisi ketään edesvastuuttomaksi haukkumaan/arvostelemaan kasvatusvalinnoistaan. se ei ihan aikuismaiseen käytökseen kuulu.
Se että aseella muita osoitellaan on minustakin huono juttu eikä suositeltavaa mutta toisaalta, en kyllä tajua mitä pahaa on veljesten välisessä leikissä

En minäkään noista pyssyleikeistä tykkää, enkä ainuttakaan leikkipyssyä ole ostanut enkä osta!
Päiväkodissa oppi sitten noita leikkejä ja oksa toimittaa pyssyn virkaa (enkä tykkää siitäkään että osoitetaan toista päin ja "ammutaan")

ne nyt vaan kuuluu normaaliin kehitykseen.... että typerästi teki nainen. Jari Sinkkonenkin kirjoitti tuosta kehitysvaiheesta.
Itse olisin pitänyt luennon tälle naiselle lapsen kehityksestä.

näitä riittää kaikenlaisia. Meillä kans talonyhtiössä perhe jotka jotenkin olemuksellaan huokuvat "paremmuuttaan". minua sellainen ärsyttää ettei aikuiset ihmiset voi edes tervehtiä toisiaan, saati puhua koskaan mitään :o
Heidänkään lapset eivät voi leikkiä ulkona jos minun muksut on ulkona, syystä että: ??
me asumme vuokralla tässä ja muut ovat omistusasuntoja, voisikohan se vaikuttaa...

Yhteistyössä