Tapaatteko ystäviänne (joilla myös omia lapsia) usein ilman että lapset ovat mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siinäpä se kysymys tulikin :)

Mua harmittaa, kun nykyisellä paikkakunnalla mulla on vain pari kaveria, joilla on lapsia, ja he eivät oikeastaan koskaan "ehdi" tavata ilman lapsia, vaikka mahdollisuus siihen kyllä olisi jos vain haluaisi järjestää. Itse käyn kylässä joskus niin että en ota lasta mukaan, ja kaverit ovat mielissään kun saadaan vähän enemmän rauhaa olla ja jutella.

No juu saatetaan käydä syömässä tai kahvilla ilman lapsia. Mutta tämä siis parhaimpien ystävieni kanssa. Sitten mulla on aika paljon sellasia ystäviä joita olen saanut lasten kautta ja tavataan lähes aina lasten kanssa. Paitsi jos on jotain naisten iltoja tmv.

Mulla ei ole lapsia, mutta pari perheellistä ystävää on. Heillä on lähes aina lapset mukana, jos käyvät mun luona ja kun kyläilen heidän luonaan niin sielläkin toki on lapset kotona. Eipä tuo ole häirinnyt.

[QUOTE="mona";26264888]No juu saatetaan käydä syömässä tai kahvilla ilman lapsia. Mutta tämä siis parhaimpien ystävieni kanssa. Sitten mulla on aika paljon sellasia ystäviä joita olen saanut lasten kautta ja tavataan lähes aina lasten kanssa. Paitsi jos on jotain naisten iltoja tmv.[/QUOTE]

Näin :) Nyt kun lapset alkaa olla vähän isompia, oon järkkäillyt itselleni enemmän ns. aikuisten menoja.

[QUOTE="mona";26264888]No juu saatetaan käydä syömässä tai kahvilla ilman lapsia. [/QUOTE]

Näin. Mä oon keskustassa töissä ja siinä on ihan vieressä kahvila josta saa lounasta ja kahvia ja aika usein (useamman kerran viikossa) joku kaupungilla hengaava kaveri/ystävä tulee hakemaan lounas/kahviseuraksi.

Juu.
Mulla tosin on vaan yksi ystävä kellä lapsia, ja häntä vähemmän näen ilman että jommalla kummalla ei olis lapsia. Mutta toisinaan ihan kahdestaanki ollaan.
Lapsettomia tulee itekkin nähtyä ilman lapsia, kiva päästä ihmisten ilmoille ihan vaan omassa seurassa :D
Toki tavataan heitäkin perheenä, joko meillä, kaupungilla tai heillä.

Yhteistyössä