hmm.. mistä sitä alottais.. eli tilanne se että tytön pitäis lähtee isäänsä tapaan n. 200km päähän taas pitkästä aikaa ( pitäs nähä kerran kuussa, mut nyt reilun vuoden aikana vissiin nähny 4kertaa.. ). ongelma on lähinnä raha, kun ei oo rahaa maksaa matkoja / ei autoo et sais haettua... ja sit kun isä ite ei yleensä hoitele näitä tapaamisasioita vaan hänen nykynen avokkinsa.. tuntuu jotenkin oudolta, et isää ei kiinnosta mut avokkia kyllä.. :/ Nyt tytön pitäis olla siel viikko, ja mun pitää se hakea sit sieltä pois, kun heillä ei oo rahaa tuoda.. mutta onko sit rahaa viedä mihinkään mitä puhuivat ( huvipuistot, eläintarhat yms.. ) ja saati onko rahaa ostaa ruokaa.. viimeks kun tyttö oli isällään, olivat syöneet 3 päivää ranskalaisia ja lihapullia
tosi terveellistä ja ravitsevaa.. Laitanko tytölle eväät mukaan, jos rahaa laitan niin ne ei luultavasti mene siihen mihin on tarkotettu.. :/ kuitenkin lapsiperhe sielläkin päässä, 2 alle 2 vuotiasta löytyy... :|
otanko yhteyttä lastenvalvojaan ja kysyn mitä mun pitäis tästä ajatella ja mitä tehä, vai nielenkö vaan tilanteen...
otanko yhteyttä lastenvalvojaan ja kysyn mitä mun pitäis tästä ajatella ja mitä tehä, vai nielenkö vaan tilanteen...