tapaamisista ( isä-tytär ) sekavaa sepustusta

halvalla ei saa hyvää

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
2 814
2
38
hmm.. mistä sitä alottais.. eli tilanne se että tytön pitäis lähtee isäänsä tapaan n. 200km päähän taas pitkästä aikaa ( pitäs nähä kerran kuussa, mut nyt reilun vuoden aikana vissiin nähny 4kertaa.. ). ongelma on lähinnä raha, kun ei oo rahaa maksaa matkoja / ei autoo et sais haettua... ja sit kun isä ite ei yleensä hoitele näitä tapaamisasioita vaan hänen nykynen avokkinsa.. tuntuu jotenkin oudolta, et isää ei kiinnosta mut avokkia kyllä.. :/ Nyt tytön pitäis olla siel viikko, ja mun pitää se hakea sit sieltä pois, kun heillä ei oo rahaa tuoda.. mutta onko sit rahaa viedä mihinkään mitä puhuivat ( huvipuistot, eläintarhat yms.. ) ja saati onko rahaa ostaa ruokaa.. viimeks kun tyttö oli isällään, olivat syöneet 3 päivää ranskalaisia ja lihapullia :o tosi terveellistä ja ravitsevaa.. Laitanko tytölle eväät mukaan, jos rahaa laitan niin ne ei luultavasti mene siihen mihin on tarkotettu.. :/ kuitenkin lapsiperhe sielläkin päässä, 2 alle 2 vuotiasta löytyy... :|

otanko yhteyttä lastenvalvojaan ja kysyn mitä mun pitäis tästä ajatella ja mitä tehä, vai nielenkö vaan tilanteen...

Kyl mie kävisin jonku virallisen intanssi luona juttelemassa tuosta.
Vaikka avokki oiskin kiva niin isä se on jota lapsi on menossa tapaamaan ja isä se on velvollinen.
Ja jos on huoli että saako ruokaa niin sitä suuremmalla syyllä.

Tuota eikös lapsen isä ole toinen huoltaja? Kuinka muuten ylipäätänsä uskallat antaa tytön sinne? Sinun tehtävänäsi ei ole huolehtia hänestä kun hän on siellä. Mieshän on lapsen ISÄ! Ei mitään eväitä tms. Ota lastenvalvojaan yhteyttä ja selitä tilanne. Ilmoita myös isälle että homma ei toimi noin. Lapsi ei kaipaa mitään eläin/huvipuisto reissuja vaan isäänsä. Kuulostaa ihan siltä kuin uusi avokki ja mies leikkii siellä pikkuperhettä.
Lapsihan kaipaa isäänsä, ja TAVALLISTA ARKEA.

isä ei oo huoltaja vaan mulla on yksinhuoltajuus... ollaan tässä miehen kaa pohdittu et jos ne haluaa tyttöö sinne kaitseen näitä pienempiä.. :/ ikää neidillä on kuitenki "jo" 8v.. siellä ei ulkoilla eikä mitään, sisällä kökitään tietokoneen ääressä... :| ei juur mitään virikkeitä siis. matkoista on ennenkin väännetty kättä, ex oli sitä mieltä et mun ois pitäny maksaa sen junaliput kun se kävi vuonna miekka ja kypärä kattomassa tyttöä meillä kotona... :whistle: lastenvalvoja oli eri mieltä...

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuväki:
isä ei oo huoltaja vaan mulla on yksinhuoltajuus... ollaan tässä miehen kaa pohdittu et jos ne haluaa tyttöö sinne kaitseen näitä pienempiä.. :/ ikää neidillä on kuitenki "jo" 8v.. siellä ei ulkoilla eikä mitään, sisällä kökitään tietokoneen ääressä... :| ei juur mitään virikkeitä siis. matkoista on ennenkin väännetty kättä, ex oli sitä mieltä et mun ois pitäny maksaa sen junaliput kun se kävi vuonna miekka ja kypärä kattomassa tyttöä meillä kotona... :whistle: lastenvalvoja oli eri mieltä...

ihan tosissaan?? :o

Jos tyttö itse kovasti haluaa mennä niin sitten voisi olla ihan ok vaikka maksaa itse matkakulut, mutta jos tyttöä ei sinne kiinnosta mennä en minä ainakaan suostuisi huolehtimaan kuljetuksista.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Jos tyttö itse kovasti haluaa mennä niin sitten voisi olla ihan ok vaikka maksaa itse matkakulut, mutta jos tyttöä ei sinne kiinnosta mennä en minä ainakaan suostuisi huolehtimaan kuljetuksista.

ei kauheesti mua hotsita lähtee kolmen lapsen kaa ajaan reilua 400 kilsaa... :whistle: junalla ei uskalla tyttöö viel yksin päästää. ja kun tosiaan tyttö ei hirveellä halulla oo sinne menossa, kun tietää ettei pääse ulos, eikä luvattuihin paikkoihin. :/

Yhteistyössä