TAPAAMISESTA

Kiva että ei yksin tarvitse parustaa tuota mammakerhoa =) ! Mistä päin tamperetta te olette? mietiskelin tässä että miten nämä tapaamiset sitten toteutettais eli tavataanko jossain kaupungilla vai tavattaisko joka kerta jonkun tykönä? Ehdotuksia!!! Laittaka vaikka mulle suoraan postia tulemaan!!! Ja MUUTKIN....lisää porukkaa kaivataan!!!!!
 
Marup harmaana
Mäkin voisin lähtee jonnekkin kahville jos saadaan porukka kasaan (ja vihd. näkis sutkin emäntä83 :whistle: )

Esikoinen on eskarissa 8.30-12.30 joten sillä välillä ehtisin kuopuksen kanssa treffaan muita vaaveja ja äitejä....eli paikkaa ja aikaa vaan kehiin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 13:08 Marup harmaana kirjoitti:
Mäkin voisin lähtee jonnekkin kahville jos saadaan porukka kasaan (ja vihd. näkis sutkin emäntä83 :whistle: )

Esikoinen on eskarissa 8.30-12.30 joten sillä välillä ehtisin kuopuksen kanssa treffaan muita vaaveja ja äitejä....eli paikkaa ja aikaa vaan kehiin =)
heh, juu :whistle: ei olla keretty näkyileen viä :D olisko keskustassa jotain hyvää paikkaa..?meillä maanantaisin ja torstaisin kerho 9-12.00 mutta muut päivät sopii loistavasti! B)
mistäspäin muut olette? =)
 
Mää oon raholasta, mutta mulla on melkein jokapäivä autokäytössä eli pääsen ihan hyvin liikkumaan =) ! Mites olis esim.tollanen päivä kun 20.09 tiistai??? Oliko sillon jollain jotain? Millanen kellonaika teille muille sopisi kun meillä ei ole mitään kerhoja yms. eli ein niin väliä! Kuka osais sanoa jonkun livan puiston missä ois lähellä vaikka sitte joku kiva kahvila? Itse kun en ole alkuperäinen tamperelainen ni en noista puistoista tiedä! :ashamed:
 
Heippa!
Hei tosi kiva juttu olis nähdä muitakin mammoja ja lapsosia :)
Meiän tyttö on 9.5 kk ja mä oon 28. Mietin tos kans paikkaa mut ei nyt tullu mieleen hyvää rauhallista lapsiystävällistä, joten ehdotuksia..
20.9 meil on neuvola mut iltapvä sopii
 
Vitsi kun tuo omataapero on vielä sen verran pieni etten kanssa oikeen tiedä noista "lapsiystävällisistä"kahviloista...ei tuu mitään mieleen! Mihkä aikaan iltapäivästä olisi hyvä aika? oisko joku klo. 14 tai 15???
 
Koskikeskuksen alakerrassa on sellainen kahvila missä erikseen iso lasten leikkipaikka.
Kahvila ei ole mitenkään kauhean viihtyisä, mutta lapset tykkää kys. paikasta kun siellä liukumäkiä, pomppulinnaa yms. Eli miten olisi se?

Jos treffit esim. klo 14 otan siis esikoisen mukaan ja silloin tuo paikka sopisi mainiosti. =)
ja tuo pvä sopii siis meillekkin (sillä varauksella, etten "joudu" silloin töihin)
 

Yhteistyössä