Tapaaminen Tampereen seudulla

Raitapaitainen

Aktiivinen jäsen
28.10.2007
4 934
0
36
Tampere
Nyt kun parissakin ketjussa on puhetta tapaamisesta niin päätin aloittaa ihan oman ketjun. :)

Olisiko tulevalle perjantaille tai viikonlopulle halukkaita tapaamaan kahvittelujen merkeissä vaikka Ideaparkissa tai jossain Tampereella?

Kaikki aika- ja paikkaehdotukset tervetulleita!!

Ens viikon loppu on aika heikko ainakin mulle. Perjantaina olis pakolliset viiskymppiset ja lauantainakin olis yhdet synttärit (tosin ei niin pakolliset kuitenkaan). Mut sit seuraava vlk on kyl melko auki, sillon vois mun puolesta tavata vaix siellä ideaparkissa. Sinne ainakin väki osais :)

Minäkin mielelläni tulisin tapaamiseen, mutta ensi viikon olen kiinni vaatemyyntiharrastuksessani. Jos tapaaminen siirtyy eteenpäin, niin olen innolla tulossa mukaan. Mutta jos päädytte ensi viikkoon, ettekä keksi mitään paikkaa, niin tervetuloa tänne "kotiputiikkiini" perjantai-iltana shoppailemaan ja kahvittelemaan. Rantasaunakin lämpiää tarvittaessa ja eiköhän avantokin järjesty.

Täälläkin odotellaan ehdotuksia :wave:

Ideapark kuulostaa hyvältä, mutta edelleen olette vaihtoehtoisesti tervetulleita tänne meillekin, kunhan vaan tiedän hyvissä ajoin varata saunan ja häätää pahimmat villakoirat nurkista.. :laugh:

Hei???
Tapahtuuko ens viikonloppuna mitään? Kuinka pitkältä te ootte tulossa (siis asutteko kaikki Tampereella?)? Kun mietin sitä, et jos miehen kans lähdettäs ajelemaan, ni se saa kyllä aikansa kulumaan siellä Ideaparkin olssonilla. Siis, että eikö oo tarkotus treffata vaan mimmeissä, niin mä ymmärsin.
Mulle käy kyllä lauantai ihan hyvin. Mites muut?

Kuin pitkä matka sulla peepee on ja mistä päin oot tulossa (siis et oo tulossa)? Ajattelin, et jos ollaan samalta suunnalta, ni voitas pistää bensat vaix puolix. Laita vaix yytä, jos et haluu täällä kertoo, mistäpäin oot.

Joo, mulla taitaa jäädä tapaaminen väliin tällä kertaa... Siirto on todennäköisesti perjantaina (jos sinne asti päästään) ja lauantai menee varmaan ihmetellessä oloa ja levätessä.. Mut jatkossa oon kyllä kiinnostunut tapaamaan palstalaisia! :heart:

Pitäisiköhän suosiolla siirtää tapaamista eteenpäin, kun osallistumisprosentti tämän viikonlopun osalta näyttäisi jäävän aika pieneksi? Katsellaanko keväämmällä uudelleen? Silloinhan teillä kaikilla on jo isot mahatkin =)

Oho, olipas tää pudonnut jo pitkälle. Olisko vielä niitä innokkaita tapaajia? Vaikka 23.2 jossain päin? Koskas pääsis mahdollisimman moni?
Ja Peepee, Mä tuun Porin suunnalta päin, eli ihan eri paikasta :(
Millon toi Johanna on tommosia menny kirjottaan? Miten niin "teillä" kaikilla on isot mahat??? Mikä on Johannan tilanne?

Yhteistyössä