kallista? elämä on...Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 10:25 kirjoitti:onko toi tiistais tapaaminen siellä trubella?
eikö trube ole aika kallis paikka? eihän siellä taida raaskia ostaa kuin korkeintaan pillimehut. :ashamed:
Olet kyllä uusavuton tapausAlkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
No tällä kertaa se oli onnekseni. Vältyin sentään tapaamasta erästä sekopäätä...Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 10:30 just kirjoitti:\Olet kyllä uusavuton tapausAlkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 13:41 San Rina kirjoitti:\No tällä kertaa se oli onnekseni. Vältyin sentään tapaamasta erästä sekopäätä...Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 10:30 just kirjoitti:\Olet kyllä uusavuton tapausAlkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
Ikäviä juttuja olen kuullut, ja niiden perusteella toistaiseki en ainakaan tapaamisiin lastani vie. Voit laittaa minulle y-viestiä.Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 19:36 heinikki kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2005 klo 13:41 San Rina kirjoitti:\No tällä kertaa se oli onnekseni. Vältyin sentään tapaamasta erästä sekopäätä...Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 10:30 just kirjoitti:\Olet kyllä uusavuton tapausAlkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 11:03 San Rina kirjoitti:Anteeksi vaan, etten TAASKAAN tuullut vaikka lupasin. Toivottavasti, ette odotelleet. Meillä ei oikein yhteistyö pelannut tänään ja syömiset ja pukemiset venyivät..
Ai ketä? Uskaltaako sinne tapaamisiin tulla jos siellä sekopäitä on mukana?
Vahva persoona? mainitsimme aikaisemmin jotain sekopäästä joka parhaiten kuvaa tätä meidän ongelmaamme täällä Kuopiossa. Kyseistä henkilöä on täälä vatvottu ja haukuttu jo iät ajat, turhaan! ÄO on sitä luokkaa, ettei viesti vain mene perilleAlkuperäinen kirjoittaja 01.03.2005 klo 08:43 smurffiina kirjoitti:Hei anteeks kun tuppaan joukkoon ulkopuolisena,mutta mistä teillä kiikastaa nää tapaamiset?? :/ Olen seuraillut,eikä teillä näytä oikein siellä mikään onnistuvan!! :headwall: :headwall: Onks siellä jokin niin vahva persoona joka hallitsee toisia???
Hei!Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2005 klo 09:38 odottaja kirjoitti:minä ainakin oon kuullu että siellä on se yksi tyttö jolla ei oo ees lapsia.sitä täällä on haukuttu ja sen takia minä en oo käyny tapaamisissa.hän on tietääkseni sellainen joka siellä häiriköi omalla tavallaan.mutta jos äidit lapsineen on keväällä järjestämässä tapaamista puistoon niin minäkin voisin vaunujen kanssa tulla sinne.
Toki Angelgirlie olet äiti, mutta et samanlainen äiti kuin me muut, jotka arkeamme pyöritämme eläväisten lasten kanssa ja ehdoilla, iloineen ja suruineen. Sinun lapsesi on kuollut, joten hän ei ole arkeasi jakamassa samalla lailla, paitsi muistoissasi, sydämessäsi.Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2005 klo 19:23 Angelgirlie kirjoitti:Hei!
Vai en ole äiti, jos minulta on tytär kuollut? Minusta kyllä vaa tuntuu, että olen samanlainen äiti kuin muutkin vaikka lapseni on enkeli! Haukkujat voisivat pitää suunsa kiinni!