Tapaaminen ja muut menot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fallen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Fallen

Uusi jäsen
26.06.2013
2
0
1
Heissan olen uusi täällä! Kaipaisin teidän mielipiteitä asiaan...

Eli siis olen seurustellut miehen kanssa n.3kk Ihmettelen, ettei mies "halua"/tapaa jos esim. menoa tänään viiden aikaan! Nähdään sitten yleensä silloin, kun on töiden jälkeen "vapaa" ohjelma. Aina siis hän jää yöksi, toki olemme hänenkin luonaan joskus! Mutta siis minua vaan ihmetyttää, ja olenkin kysynyt, että eikö sen jälkeen sovi.. Mutta aina se on sitten toinen päivä!

Mullekin tuli mieleen että sillä on muitakin naisia. Tai sitten olet sen mielestä liian innokas ja haluaa omaa rauhaa enemmän kuin sä. Tai jotain muuta, kysy siltä niin ehkä selviää.

Riippuu tietty mikä se jo sovittu meno jo on, mutta kyllä me ainakin tapailtiin mun miehen kanssa tosi tiiviisti heti alusta asti. Kävin töiden jälkeen urheilemassa ja mies myös, tai kaverin kanssa kahvilla tms mutta ehtiihän siinä vielä silti treffata. Saattaa olla että on muitakin naisia - oletko kysynyt? Tapailuvaiheessa kai saa vielä muitakin tavata, suhteen vakiintuessa ei tietenkään. Mutta jos olette mielestänne eri vaiheissa?

Ehkä haluaa pitää muustakin elämästä kiinni? Jotkut pelkäävät sitä, että parisuhde imee kaiken ja kaverit häviävät. Koska et kertonut minkä ikäisiä olette silläkin on vaikutuksensa. Jos olette parikymppisiä parisuhde voi olla maailman tärkein juttu ja kaikki muu jää, mutta jos olette vanhempia miehen käytös vaikuttaisi aivan järkevältä.

No mun mielestä normaalia olis jossain vaiheessa seurustelua esitellä kumppani myös ystäville. Eli sit vois sanoa, että olen menossa Matin kanssa kahville, mutta haluatko tulla mukaan tai myöhemmin liittyä seuraan. Eikä että ei käy tänään kun on menoa, piste. Kaks kertaa viikossa tapaaminen on tosi vähän mikäli kummallakaan osapuolella ei ole lapsia.

Yhteistyössä