TAPAAMINEN ESPOON YH ÄIDEILLE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanja-83-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tanja-83-

Uusi jäsen
09.09.2008
13
0
1
Jos olet Espoolainen äiti, yksin- tai yhteishuoltaja tai yksin lasta odottava ja olet halukas tutustumaan muihin samassa elämäntilanteessa oleviin äiteihin ja saamaan uusia ystäviä niin minulle voi laittaa yv:tä

Ensimmäinen tapaaminen oli viime sunnuntaina ja seuraava tapaaminen suunnitteilla sunnuntaille 19.10. Mukaan mahtuu vielä.

Nyt meni neitsyys täälläkin :D Eli mä vaan kyselisin että millaisia nuo tapaamiset yleensä on ja mitä siel tehään ja missä tavataan? Ja pärjääkö siellä ujommatkin immeiset? :x Olisinpä kyllä kiinnostunut moisista, mutta en ihan vielä kun vasta tällä viikolla plussasin ja yksin oon koko hommaan alusta lähtien suunnitellu. :) Olis kuiteski kiva tavata muitakin kun 99% kavereista harrastaa baareilua vkloppuina ja viikolla joten varmaankin tulee hieman yksinäistä jos kaveri nyt pysyis mukana! :)

Kylla jarjestetaan.
Noin kuukauden valein yritamme tavata, seuraava tapaaminen on 7.3. Viimeksi tapaaminen oli meilla, en tieda missa seuraava tapaaminen on, sita ei kai ole viela paatetty. Meita on ollut 7-8 aitia tapaamisissa mukana (ei kyllakaan kaikki samaan aikaan), ja varmasti uusiakin viela mukaan mahtuu.

Laita mulle mailia Mahza, jos haluat tulla mukaan tiuhti@hotmail.co.uk

Yhteistyössä