Tanya?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heimo-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällähän minä...vielä hikoillaan toimistossa. Entäs itse?

Onko panetus loppunut, kun täälläkin on niin hiljaista? Tämä uusi palsta on kyllä aika syvältä...

Vai ikävä sulla. Kiva kuulla... Johan tässä aikaa vierähtikin :)

Heh, terve vaan. Nuori kai juu, tavallaan =) Mistäs niin luulit?

En tiedä mikä ikävän teki, mutta jotenkin vain jäin kaipailemaan kaunista ajatusta sinusta. Varsinkin kun huomasin että äääk palsta on mennyt uudistuksen takia jäihin....tuli mieleen että siinä meni sekin kaunis tuttavuus. Melkeinpä kiukutti että hitto kun ei jäänyt mitään muuta käteen.

No hyvä että löydyit taas ;)

Aika villiä menoa...Seksiä julkisella paikalla Stadissa :)) vaikka eihän mun edes pitänyt mennä minnekään...

Tapasin sattumalta yhden entisen poikaystävän, tai pikemminkin hoidon, ja otettiin pari juomaa, ja sitten saatiin loistoidea mennä toteuttaa yks vanha fantasia :)

Hauskaa oli...ja se poitsu oli parempi pano kuin mitä muistin. Ihan kiva juhannusheila. Sellasta ;)

Vähän pitäis vielä jaksaa, lomat häämöttä jo. Taidan olla melkeen yksin täällä duunissa. Onneksi ilmastointi puhaltaa suoraan niskaan...Mulla on musta toppi, valkoinen kauluspaita sen päällä auki ja kukallinen hame..

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Aika villiä menoa...Seksiä julkisella paikalla Stadissa :)) vaikka eihän mun edes pitänyt mennä minnekään...

Tapasin sattumalta yhden entisen poikaystävän, tai pikemminkin hoidon, ja otettiin pari juomaa, ja sitten saatiin loistoidea mennä toteuttaa yks vanha fantasia :)

Hauskaa oli...ja se poitsu oli parempi pano kuin mitä muistin. Ihan kiva juhannusheila. Sellasta ;)

Vähän pitäis vielä jaksaa, lomat häämöttä jo. Taidan olla melkeen yksin täällä duunissa. Onneksi ilmastointi puhaltaa suoraan niskaan...Mulla on musta toppi, valkoinen kauluspaita sen päällä auki ja kukallinen hame..

Mulla vielä jonkun aikaa puserrettavana, ja no tässä työympäristössä maailma ei koskaan nuku mikä on vähän tiukkaa näin suomalaisena heinäkuun lomailijana =)

Ei taida olla pahempaa kuin X't tuossa suhteessa...varsinkin jos jotain "pientä" jäi vielä kytemään. Toisaalta hauskoja kun ei tarvitse käyttää aikaa yleiseen vikittelyyn niinkuin uuden ihmisen kanssa, heh.

Taidanpa tulla sitten kurkkaamaan sinne teidän toimistoon, hmmm

Alkuperäinen kirjoittaja Tanya:
Tule vaan, Heimo...tartu mua hiuksista, pussaa niskaa ja kuiskaa korvaani mitä haluat..

Heti tullessani kerrokseesi näen sinut keskittyneenä päätteesi ja papereiden ylle. Hierot välillä niskaasi tutulla seksikkäällä tavalla joka paljastaa niskaasi ja hartioitasi. Hiivin luoksesi huomaamattasi, tartun hellästi mutta päättäväisesti ranteeseesi ja toisella kädellä kierrän hiuksesi nyrkkiini kiristäen hiukan. Hämmästynyt ilmeesi muuttuu nopeasti himokkaaksi kun tunnistat tutu partaveden tuoksun ja huulet jotka vaativat olkapäätäsi näkyviin, suutelevat niskaasi ja siirtyvät kohti korvaasi.

Hei, kaunokainen kuulet kuiskauksen...tule....johdatan sinua edelleen hiuksista kiinnipitäen kerrokseen isoon neuvotteluhuoneeseen. Pääsemme sisään ja syleilen sinua edelleen takaapäin, sivelen ja puristelen ihania rintojasi....kuiskaan korvaasi...haluan sinut, nyt ja heti! Painan päätäsi alemmas ja käännyt samalla minuun päin...

Äh, mun duuni häiritsee elämää...

Avaat housusi ja tartun kaluusi, se on jo ihanan kova vaikka en ole tehnyt sinulle mitään - vielä ...Nojaat seinään ja suljet silmäsi kun polvistun eteesi ja nuolaisen kulliasi piiitkäään..otan sen suuhuni ja pyörittelen kieltä just sillai miten tykkäät että teen...runkkaan vähän kädellä ja otan sen syvemmälle suuhun, katselet alaspäin miten kalusi uppoaa punaisten huulieni väliin ja mä katson sua ylös silmiin, samalla imien...nuolen sua kuin tikkaria, nam. Työnnän samalla toisen käteni hameeni alle ja hieron pilluani pikuhousujen päältä...