Tanssipeli-laite ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emilie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emilie

Uusi jäsen
20.06.2007
3
0
1
Täällä varmaan joku katsoi viime perjantaina Suurin pudottaja-ohjelman. Siinä sininen joukkue pelasi sellaista tanssipeliä. Tietääkö joku ko. peli nimen ? Missä myydään, hinta, oletteko kokeilleet ? NÄytti tosi mukavalta touhulta ja ilmeisesti aika tehokasta, ainakin Pauliinan viikkopäiväkirjan perusteella.

En tuota suurinta pudottajaa ole katsonut, mutta meillä tytöllä on yksi versio tuosta tanssipeli-matosta. Ostettiin muistaakseni Anttilasta viime joulun ennen ja hinta taisi olla 20? kieppeillä. Itsekin sitä oon kokeillu ja kyllä siinä hiki tulee.

Minä ostin omani huuto.netistä. Niitä on saatavana joko suoraan telkkariin tai tietokoneeseen liitettävä tai jonkin pelikonsolin kautta. Meillä sellanen xboxiin sopiva. Vielä en oo testannu mut kuullut olen kyllä että on tehokas ja jää koukkuun ;)

Meillä on myös tuo Anttilan versio. oon kokeillut myös Tietomaassa sellaista isoa peliä, missä kaksi tanssii yhtäaikaa, en tiedä onko nuo pleikkarin ym. versiot sitten millaisia. Tuossa Anttilan pelissä on se hyvä puoli, ettei tarvi pelikonetta mitään vaan suoraan scartilla liitetään telkkariin. Grafiikka on kyllä yksinkertaisempaa ja ehkä musiikkikin hiukan, mutta minusta aloittelijalle helpompi tanssia kuin sellainen "iso" peli mitä kesällä kokeilin. ja eri vaikeustasoja on muutama. Hiki tulee! Ja tosiaan aika edullinen muihin verrattuna.

Yhteistyössä