Tanssin huipulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Kattooko kukaan muu tuota ohjelmaa?
Mä en ole mikään mestaritanssija, siis tanssilattialla perusjoraus menee, mutta muu... :headwall:
Mä vaan katon aina ihan suu auki kun nuo on niin hyviä. Oispa itelläkin moinen kropanhallinta. Missäs sitä ois vanhoille jäykkiksille sopivia tanssikouluja? Ja siis onko tuo nyt sit mitä lajia mitä tänään tanssivat? :whistle: :D

Oon mä parikertaa sitä kattonu, mut en oikein tykkää siitä, vaikka tanssija olen itsekin. On monia tunteja, jonne voi mennä vielä vanhemmallakin iällä. :) Minkälainen sua kiinnostais? Toki riippuu vähän siitä, missä asut. Isoissa kaupungeissa on tunnetusti enemmän valinnanvaraa kuin pienessä. Melkein suosittelen, et aloitat jollakin yksintanssittavalla, pareja on niin vaikea saada ja toisaalta ne rajoittaa sun harjoittelumahdollisuuksia.

Missään nimessä en mitään paritansseja halua :|
Oiskohan Street Dance sitä mitä tahon. Ja no, Helsinki tuossa on ihan naapurissa, tuskin isompaa kaupunkia Suomesta löytyy...
Ei kai auta ku etsiä, vielä kun sais kaverin suostuteltua mukaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Missään nimessä en mitään paritansseja halua :|
Oiskohan Street Dance sitä mitä tahon. Ja no, Helsinki tuossa on ihan naapurissa, tuskin isompaa kaupunkia Suomesta löytyy...
Ei kai auta ku etsiä, vielä kun sais kaverin suostuteltua mukaan :whistle:

Hesassa on joo vaikka mitä. :D Kokemuksesta voin vinkata, et älä turhaan odota kaveria. Mee yksinäsi ja tutustu uusiin ihmisiin. :) Jos jää kaverin varaan, se on vähän kuin parin kanssa: ei tule mentyä, koska kaveri ei nyt pääse (jos sitä sinne alunperinkään löytyy).

Yhteistyössä