aika outoa... tätä ei mun aivot kykene käsittelemään.. :O (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Calumet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko ylipainoinen? Tupakoitko?
Oot parikymppisenä vedellyt natsaa ja tuhkannut napaasi. Tuhka on jäänyt napaan mahamakkaroiden alle puristuksiin ja aikojen saatossa kovassa paineessa siellä on kehittynyt timantti!

Voisiko kuitenkin olla mahdollista, että se koru on ollut siellä jo jonkun aikaa? Tullut jo vaikka eilen?

[QUOTE="Rötväles";22411191]Oletko ylipainoinen? Tupakoitko?
Oot parikymppisenä vedellyt natsaa ja tuhkannut napaasi. Tuhka on jäänyt napaan mahamakkaroiden alle puristuksiin ja aikojen saatossa kovassa paineessa siellä on kehittynyt timantti![/QUOTE]

:laugh: :laugh:... En ole ylipainoinen, en tupakoi ja jo tuo kaikki olis mahdolista niin voisin oikeistaan lihottaa itseni ja alkaa tupakoimaan jne. jos vaikka saisin sitten timantin.... :D

no huoh taas.eihän tämä voi mitenkään olla mahdollista niin hassua että täällä toiset pohtii tuollaista!Kaikella sitä voikin vedättää ihmisii!

No mun ei tarvitse ihmisiä vedättää asioiden suhteen. Jos sinusta kaikki mikä kuulostaa mahdottomalta niin on ihmisten vedättämistä niin ei voi muuta kuin koittaa olla myötätuntoinen sinua kohtaan.
Onneksi minä itse kuitenkin tiedän mitenkä asia on. :)
Kiitos kuitenkin kun osallistuit omalla ajatuksellasi keskusteluun. Tämäkin puoli kun oli välttämätön asia ottaa esille, teitä epäiliöitä kun kuitenkin on.

Tämä siirtyy kuitenkin nytten tuonne tv ääreen hetkeksi ja lähtee sitten nukkumaan.. jos huomen aamulla löytyis saman lainen riipus kultaisena ja aidolla timantilla :D.
Hyvää yötä kaikille!!!

Uusimmat

Yhteistyössä