V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika moni on huomennakin töissä. Mites aloittaja itse?
Otetaan heti sitten mallia Norjasta kun meilläkin on 1.800.000.000.000 euron rahasto mistä jakaa hyvää.Norjassa on viikon pääsiäisloma, otetaanko mallia?
Tänäkin vuonna Razmyar on pitämässä vappupuheita. Ensin Nurmijärvellä, sitten Vantaalla. Vapusta tuli työväenjuhlavuonna 1886./korjaus, Ilta-Sanomatnssima Razmyar-jutusta luin, että ensimmäinen vappu vietettiin 1800-luvulla Chicagossa. Työolot olivat kurjat ja kansa osoitti mieltään. En aiemmin tiennyt asiaa.
Tanskassa asiat on paremmin kuin Suomessa. Heidän ainut ongelma on Trumpin puuttuminen maan asioihin.
Tänäkin vuonna Razmyar on pitämässä vappupuheita. Ensin Nurmijärvellä, sitten Vantaalla. Vapusta tuli työväenjuhlavuonna 1886, kun Chicagossa, Yhdysvalloissa, verisiksi äityneessä mielenosoituksessa vaadittiin kahdeksan tunnin työpäivää./iSTänäkin vuonna Razmyar on pitämässä vappupuheita. Ensin Nurmijärvellä, sitten Vantaalla. Vapusta tuli työväenjuhlavuonna 1886./korjaus, Ilta-Sanomat
Vain typerykset kuuntelevat Nussiman populistisia vappupuheita.Tänäkin vuonna Razmyar on pitämässä vappupuheita. Ensin Nurmijärvellä, sitten Vantaalla. Vapusta tuli työväenjuhlavuonna 1886./korjaus, Ilta-Sanomat
Minä kuuntelisin mielelläni. Täytyy mennä kuulolle, kun hän seuraavan kerran on jossain toritapahtumassa.Vain typerykset kuuntelevat Nussiman populistisia vappupuheita.
Sinä siis olet typerys...Minä kuuntelisin mielelläni. Täytyy mennä kuulolle, kun hän seuraavan kerran on jossain toritapahtumassa.
iS:n toimittajalle onnittelut hyvästä ja pitkästä artikkelista.
Vain typerys kirjoittaa tuollaista tekstiä.Sinä siis olet typerys...