Tanskan poliisi löysi siepatun pikkupojan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
17.04.2008 21:34

Tanskan poliisi löysi siepatun viisivuotiaan Oliver-pojan torstaina. Lapsi ryöstettiin keskiviikkona keskellä kirkasta päivää hänen äidiltään. Torstai-illan vapautusoperaatiossa Hvidoressa poliisi otti kiinni kaksi miestä. Sieppaajien tarkoituksena oli kiristää lunnasrahaa.

Kolme naamioitunutta miestä kävi äidin kimppuun, kun hän oli hakemassa Oliveria päiväkodista Virumissa Pohjois-Själlandissa. Naamioituneet miehet riistivät mukaansa pojan, työnsivät hänet autoon ja pakenivat paikalta.

Pikkupojan kiinalaistaustaiset vanhemmat omistavat ravintolaketjun. Kymmenen vuotta sitten kiinalaisjoukkio yritti Tanskassa kolmea sieppausta, joiden tarkoituksena oli kiristää rahaa kiinalaisravintoloiden omistajilta.

Minun on vaikea ymmärtää, että miten ihminen pystyy katsomaan kun lapsi on hädässä ja peloissaan. Tää on niin sekopäinen maailma, melkein tekee fyysisesti pahaa ajatella kaikkea näitä juttuja, joita kokoajan tulee esille. Esim. tämä Englan tapaus, kun hän oli aivan samannäköinen kuin minun pikkusisko (ja saman ikäinenkin) niin löi jotenkin tajuntaan se, että tällaista tapahtuu lähellä, ei sellaisissa olosuhteissa jotka ovat aivan vieraita.

Minä en voi myöskään käsittää, miten ihmiset voivat katsoa lapsen hätää.
Onneksi Oliver löytyi, mutta kuinka paljon tuo poika-raukka onkaan varmaan pelästynyt :'( :|
ja miten tuollainen kidnappaus on häntä sisäisesti haavoittanut.
Niinkuin vanhempiakin :|