Tanska sulkee Ruotsin vastaisen rajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kappas. Joko suvakkikin alkaa ymmärtämään, että Suomi voisi pitää kaikki rajansa samaan tapaan ei-suljettuna kuin Venäjän välinen rajakin on. Tai oikeastaan ei tarvita edes viisumipakkoa rajalla, vaan ihan normaali passintarkastus, jota ilman maahan ei pääse. Se systeemi toimi aikoinaan loistavasti vuosikymmenet ja piti haittaloiset rajan toisella puolella.

Voisiko tosiaan olla, että joku suvakki tosiaan alkaa ymmärtämään tälläisen asian kaikkien niiden vuosien jälkeen, jotka tolkun ihmiset ovat sitä turhaan hokeneet?:coffee:

Mut miettikää hei, Tanska sulkee Ruotsin vastaisen rajan, koska Ruotsi on täynnä rikollista ainesta...

Sitä odotellessa, että palstasuvakit kertovat meille syyn..
Itse veikkaan selityksen menevän jotenkin näin:

"Vaikka ruotsi jos mikä on sitten perirasistinen maa, ovat pakolaiset siellä onnistuneet sopeutumaan ja integroitumaan yhteiskuntaan täydellisesti.

Onnistumisprosentti on peräti huikeat 110% sopeutuminen.
Itse asiassa maahantulleet pitävät maata nykyään pystyssä!

Laiskat ruotsalaiset eivät tee ikinä mitään ja elävät sossupummeina ja natseina aiheuttaen mitä suurinta yhteiskunnallista levottomuutta.

Tämän vuoksi kaikenmaailman leiffit ja olovit tekevät nykyään terrori-iskuja/raiskauksia/kaikkia muitakin rikoksia.

He purkavat avointa rasismiaan eivätkä voi suvaita tulijoiden suunnatonta integroitumista ruotsalaiseen kansankotiin koska se todistaa heidän olleen väärässä!"

Sitä odotellessa, että palstasuvakit kertovat meille syyn..
Itse veikkaan selityksen menevän jotenkin näin:

"Vaikka ruotsi jos mikä on sitten perirasistinen maa, ovat pakolaiset siellä onnistuneet sopeutumaan ja integroitumaan yhteiskuntaan täydellisesti.

Onnistumisprosentti on peräti huikeat 110% sopeutuminen.
Itse asiassa maahantulleet pitävät maata nykyään pystyssä!

Laiskat ruotsalaiset eivät tee ikinä mitään ja elävät sossupummeina ja natseina aiheuttaen mitä suurinta yhteiskunnallista levottomuutta.

Tämän vuoksi kaikenmaailman leiffit ja olovit tekevät nykyään terrori-iskuja/raiskauksia/kaikkia muitakin rikoksia.

He purkavat avointa rasismiaan eivätkä voi suvaita tulijoiden suunnatonta integroitumista ruotsalaiseen kansankotiin koska se todistaa heidän olleen väärässä!"

Kyllä todellinen konkarisuvis, joka pyörii rasmus ryhmissä yms vääntäisi paljon paremman selityksen lähdeliitteineen ja faktoineen.:rolleyes:

Yhteistyössä