Tankotanssia 6-vuotiaille!?!

"vieras"
Ihmisillä on ihme mielikuva tankotanssista - että se olisi vain ja ainoastaan strippareiden laji, jossa hinkataan jalkoväliä tankoon vähissä vaatteissa ja ojennetaan pyllyä kohti eturiviä.

Ootteko koskaan nähnyt esim. oikeassa sirkuksessa tankotanssiesitystä? Aivan upeaa.

Ja kyllä sais mun 6-vuotiaani mennä tuonne tanssitunnille.
 
[QUOTE="vieras";22955860]Ihmisillä on ihme mielikuva tankotanssista - että se olisi vain ja ainoastaan strippareiden laji, jossa hinkataan jalkoväliä tankoon vähissä vaatteissa ja ojennetaan pyllyä kohti eturiviä.

Ootteko koskaan nähnyt esim. oikeassa sirkuksessa tankotanssiesitystä? Aivan upeaa.

Ja kyllä sais mun 6-vuotiaani mennä tuonne tanssitunnille.[/QUOTE]

Juu, en ole nähnyt muuta kuin elokuvissa juurikin tuota p*llun hinkkausta.
 
Mä laittaisin mieluummin sinne sirkuskouluun.
Näin kesällä puistossa kolme parikymppistä naista hinkuttamssa itseään tankoa vasten ja se ei kyllä ollut mitään sirkustelua. Se oli juurikin sitä itsensä hinkkaamista tankoa vasten..Vaatteet vaan vielä pois ja avot!
 
"vieras"
Varmasti löytyy ihmisiä jotka uskomuksiensa ja elämänkatsomuksen vuoksi näkevät kaiken tanssin esileikkinä ja siksi paheksuttavana.

Läskiperseiset länsimaiset lapset tarvitsevat kaikki mahdolliset keinot pysyäkseen kunnossa, elämämme on aivan liian helppoa, ruokaa saa ilman metsästämistä ja rahat ruokaa istumalla töissä/kotona.
 
[QUOTE="vieras";22955898]Varmasti löytyy ihmisiä jotka uskomuksiensa ja elämänkatsomuksen vuoksi näkevät kaiken tanssin esileikkinä ja siksi paheksuttavana.

Läskiperseiset länsimaiset lapset tarvitsevat kaikki mahdolliset keinot pysyäkseen kunnossa, elämämme on aivan liian helppoa, ruokaa saa ilman metsästämistä ja rahat ruokaa istumalla töissä/kotona.[/QUOTE]

:LOL: Totta!
 

Yhteistyössä