Tankkauksesta, enkö vain osaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenis"

Vieras
Siis mä en tankkaa autoa juuri koskaan, kun en sillä juuri koskaan ajakaan. Mutta meidän uuden lähi-bensiksen bensapistoolit on ihan omituisia! Jos painaa sitä "kahvaa" liian kovaa, bensaa ei tuu ollenkaan, ja jos painaa liian vähän, taaskaan ei tuu. Sitä pitää siis pitää millintarkassa keskiasennossa tai bensantulo katkeaa vähän väliä, oonko mä nyt idiootti vai miten noita pitäis käyttää?

Ja joo, ikää on kohta 40 ja korttikin ollut parikyt vuotta ;)

[QUOTE="bbb";24540464]Kuulostaa perusongelmalta naistankkaajalla, ei hätää. Lopeta tankkaukset niin ei enää ongelmaa.[/QUOTE]

Mielelläni lopettaisin, mutta kun auto ei kulje ilman bensaa eikä palveluhuoltamoita enää ole.

[QUOTE="vieras";24540485]Miks se katkee jos painaa liian kovaa, luuleeko se että tankki on täynnä? Jos näin niin älä tunge sitä pistoolia ihan pohjaan asti.[/QUOTE]

No tätä pitää ny kokeilla, kun oot toinen joka sitä on ehdottanut :D Ehkä siinä tosiaan on vaan se sensori sen verran persiillään, että luulee tankin olevan täynnä...

[QUOTE="Jenis";24540484]Oikeestiko?[/QUOTE]

Aikuisten oikeasti. Kun löpöä tulee pistoolista voimalla voi se katkaista bensan tulon, kun luulee että tankki on täynnä kun ryöppyää.

Myös tämä nykyinen e10 vaahtoaa jonkin verran, minkä takia saattaa katkaista bensan syötön.

[QUOTE="asd";24540514]Aikuisten oikeasti. Kun löpöä tulee pistoolista voimalla voi se katkaista bensan tulon, kun luulee että tankki on täynnä kun ryöppyää.

Myös tämä nykyinen e10 vaahtoaa jonkin verran, minkä takia saattaa katkaista bensan syötön.[/QUOTE]

Huraa, ei oo mitään mitä palsta ei tietäis :D Ongelmaa ei tosin ysivitosen aikaan vielä ollut, nyt kun muistelen. Kiitos!

[QUOTE="Jenis";24540519]Huraa, ei oo mitään mitä palsta ei tietäis :D Ongelmaa ei tosin ysivitosen aikaan vielä ollut, nyt kun muistelen. Kiitos![/QUOTE]

tosin = tosiaan

[QUOTE="Jenis";24540499]No tätä pitää ny kokeilla, kun oot toinen joka sitä on ehdottanut :D Ehkä siinä tosiaan on vaan se sensori sen verran persiillään, että luulee tankin olevan täynnä...[/QUOTE]
Joo, tai sitten se tankin tayttoputki on silleen muotoilto, etta nesta ei juokse siita riittavan nopeasti ja se sensori sanoo, etta tankki on tays.
Vois ehka auttaa ,jos vain kaantaa hiukan sita pistoolia eri asentoon.

mä oon aina tankannu ite viimeset 8,5v ja yhellä asemalla oli sellanen pistooli mikä teki tuota. koskaan muualla mikään muu ei sitä tehny, mikäli pistooli oli tarpeeksi syvällä.

Yhteistyössä