Tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Testannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Testannut

Vieras
Pyytäisin mielipidettä...

Söin pillereitä 8 vuotta ja jätin ne pois puoli vuotta sitten. Pillereiden kanssa kiertoni oli aina säännölliset 29 päivää, alkoivat tunnin tarkkuudella...Noh olin positiivisesti yllättynyt, että pillereiden pois jäätyä, kierto lyheni 26 päivään, mutta pysyi kuitenkin säännöllisenä. Nyt on kiertopäivä 27/26, tein tänään apteekin raskaustestin ja kovasti toivoin positiivista tulosta...no eipä tullut...Kysynkin nyt teiltä, että voisinko siitä huolimatta olla raskaana...teinkö sen liian pian...

Tuli sekin mieleen, että ovatko pillerit kaikesta huolimatta vaikuttaneet elimistössäni näin pitkään ja nyt olisi sitten vasta viimeisetkin rippeet niistä poistuneet elimistöstä ja se viivästyttää menkkoja...

Vai senkö takia ei menkat ala, että pohdin tätä nyt niin paljon vaikka löinkin jo haskat tiskiin ja kiukuttelin vessassa, että alkakaa menkat sitten...hemmetti...

Masentaa...

Juu, voi tietty ja luultavasti siitä johtuukin.

Mutta kun ovat tulleet niin päivälleen pillereiden lopettamisenkin jälkeen että tälläinen päivän viivästyskin herätti toivon kipinän...

Mulla kävi just noin... Puoli vuotta menkat tuli ajallaan ja sitten yhtäkkiä olikin yli 50 päivän kiertoja muutama ja sitten taas tasaantuivat normaaleiksi. Tohtori sanoi silloin, että pillerit voivat vielä niinkin pitkän ajan päästä vaikuttaa. Mulla on kyllä ihan mäntti lääkäri ainakin näissä asioissa, mutta niin mulla.
Onhan tietenkin mahdollista, että kierto venyy jopa 9kk mittaiseksi=) Toivotaan sitä. Onnea yritykseen!!

Sinuna odottaisin vielä, vaikka viikon ja jos ei menkat ala, niin tekisin uuden testin. Toisaalta, syynä voi tosiaan olla ne pillerit... Itsellä yleensä kierto 30-38 pv, pari kertaa hypännyt yli 50 päivän.

No nyt kyllä nolottaa!

Tänäänhän ne menkat sitten alkoi eli menipä kierto pitkästi yli, peräti 2 päivää!! Hemmetti mikä hätähousu olen!

Toivoin taas vaan niin kovasti...noh...se oli eka testi, seuraavan kanssa odotellaan kiltisti pidempään...

Aurinkoisia talvipäiviä kaikille! Mun auringon edessä on taas pilvi, mutta eiköhän se siitä väisty! Ainakin mies jaksaa meistä olla se positiivinen, että kyllä meidän vauvan aika vielä tulee...

Yhteistyössä