M
mimosa
Vieras
normaalisti pelkään niitä ihan himputisti, alan suunnillee itkee jos sellanen tulee liian lähelle. olin duunissa ja sit se lukki pyöri siin mun kanssa ja välil katos. olin tietty kokoajan valmiina juoksee karkuu.. no sit se ilmesty yhtäkkiä siihen seuraavaan kaltereitten rakoseen mitä meinasin maalata. sit se rupes jotai jammailee siinä, näpytteli jalkaansa, ja luulin että nyt se on liimaantunut maaliin kiinni. no eihän se ollu ku se vaihto jalan paikkaa ja teki samaa.. sitte se rupes pesee sitä jalkaa niinku kärpäset sukii itteensä. olin ihan ihmeissäni ku en ollu ennen moista nähny. luulin että se nakertaa jammailujalan pois!
sit ku se oli valmis ni se alko liikkumaan ja ku se kaide oli kapeempi ku sen jalkojen väli ni se raukka lävähti vatsalleen siihen! sit se keräili ittensä kasaan ja poistui takavasemmalle nöyrästi ja erittäin varovasti tunnustellen että ei käy yhtä nolosti enää..
tällainen kokemus mulla tänää!
sit ku se oli valmis ni se alko liikkumaan ja ku se kaide oli kapeempi ku sen jalkojen väli ni se raukka lävähti vatsalleen siihen! sit se keräili ittensä kasaan ja poistui takavasemmalle nöyrästi ja erittäin varovasti tunnustellen että ei käy yhtä nolosti enää..
tällainen kokemus mulla tänää!