Tänään uimahallissa nähtyä :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemuli

Vieras
Kurkkasitpas ähäkutti :laugh: tänään uimahallissa nähtyä kaksi iloista pikkupoikaa sukeltelemassa ihan tyhjässä lastenaltaassa :D olipa mahtava säkä ei yhtään uimaria, saatiin polskuttaa keskenään vaikka käytiin välillä lämmittelemässäki kun 2v:lle iski ydinkylmyys :D

:D

Mekin saatiin viime viikolla uida lasten kanssa ihan keskenämme. Ei oltu uimahallissa, vaan sellaisessa palvelutalossa (mikä liekään) missä on uima-allasosasto myös talon ulkopuolisten käyttöön. Ja mennään varmasti tällä viikolla taas, kivaa oli! Vaikka tuo on hintavampi kuin uimahalli, on se myös niiiiin paljon rauhallisempi (ja lämpimämpi) kuin lähimmät uimahallit että siitä voi hieman maksaakin :)

Jaa ei tää ollutkaan mikään rämämajava-juttu. Heti kuvittelin, et joku on taas käynyt kyttäämässä toisten, no mitä nyt onkaan tän palstan mukaan, etupyllyn karvojen määrää.

Oliko eilen ketjua "Ette usko kuinka karvaisen naisen näin uimahallissa?!?!"?

Meidän iskä halus mennä uimahalliin ja mä oon hyvässä talvikarvassa, enkä ehtiny tehdä asialle mitään. Enkä muistanu tarkastaa illalla, että olinko päässy palstoille?

Mutta välillä onnistuu tosiaan pääsemöön halliin niin, et on ihanan rauhallista! :D

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Oliko eilen ketjua "Ette usko kuinka karvaisen naisen näin uimahallissa?!?!"?

Meidän iskä halus mennä uimahalliin ja mä oon hyvässä talvikarvassa, enkä ehtiny tehdä asialle mitään. Enkä muistanu tarkastaa illalla, että olinko päässy palstoille?

Mutta välillä onnistuu tosiaan pääsemöön halliin niin, et on ihanan rauhallista! :D

En ainakaan sattunu näkemään sellaista ketjua eilen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
:D

Mekin saatiin viime viikolla uida lasten kanssa ihan keskenämme. Ei oltu uimahallissa, vaan sellaisessa palvelutalossa (mikä liekään) missä on uima-allasosasto myös talon ulkopuolisten käyttöön. Ja mennään varmasti tällä viikolla taas, kivaa oli! Vaikka tuo on hintavampi kuin uimahalli, on se myös niiiiin paljon rauhallisempi (ja lämpimämpi) kuin lähimmät uimahallit että siitä voi hieman maksaakin :)

Ai täälläki on noissa palvelutaloissa altaita, mut ei ne oo yleisessä käytössä. Jotaki vesijumppa hommia niissä pidetään yleisölle mut ei niihin uimaa pääse. Tuohan on kiva homma :D

Yhteistyössä