V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko isokin kaula-aukko kyseisellä tätillä?)
Villapaita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oliko isokin kaula-aukko kyseisellä tätillä?)
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mulla näkyy kyllä imettäessä vähemmän tissiä, kun monilla arkivaatteissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piilooooon :En itse imettäisi julkisesti - en välitä muiden kommenteista, vaan olen sen verran häveliäs etten viitsi nänninpäitäini esitellä muille. En imettäisi edes puolison läsnäollessa.
Jotenkin se on niin intiimi juttu..
Alkuperäinen kirjoittaja piilooooon :Sellon lastenhoitohuoneessa naiset istuu heti oviaukkoa vastapäätä ja imettävät. Ärsyttää, en tiedä miten toimia kun itse menen sinne vauvalle vaipan vaihtaa tai lasta käytän pissalla.
Alkuperäinen kirjoittaja piilooooon :Sama oli Jumbon lastenhoitohuoneessa, missä äiti imettää eikä pistä ovea lukkoon ja väkeä rampaa ovissa..
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tämä on taas yksi tapa aloittaa tämä tissikeskustelu ja tappelu.. *hohhoijaa*
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:takuuvarma tappeluketju tulossa![]()
mutta imettäminen on maailman luonnollisin ja yksi kauneimmista asioista. useimmat imetyspaidatkin on sen mallisia ettei niissä näy yhtään sen enempää kuin toisilla arkivaatteissa rintamusta.
mua ei pätkääkään toisten imettäminen häiritse ja imetin itsekin siellä missä lapsi suostui syömään. tässä joku aika sitten justiinsa istuin kahvilassa nurkkapöydässä ja siihen tuli äiti vauvansa kanssa kysymään että saako istahtaa viereen imettämään. tuumasin että istu vaan, ja äiti oli ihan itku silmässä kun oli saanut kuulla niin kovia kommentteja. pitkät keskustelut kyllä saatiin imettämisestä aikaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Tämä on taas yksi tapa aloittaa tämä tissikeskustelu ja tappelu.. *hohhoijaa*
tappelua.Toisia häiritsee imetys,toisia ei.Mistä asiasta ihmiset yleensä edes olis samaa mieltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:takuuvarma tappeluketju tulossa![]()
mutta imettäminen on maailman luonnollisin ja yksi kauneimmista asioista. useimmat imetyspaidatkin on sen mallisia ettei niissä näy yhtään sen enempää kuin toisilla arkivaatteissa rintamusta.
mua ei pätkääkään toisten imettäminen häiritse ja imetin itsekin siellä missä lapsi suostui syömään. tässä joku aika sitten justiinsa istuin kahvilassa nurkkapöydässä ja siihen tuli äiti vauvansa kanssa kysymään että saako istahtaa viereen imettämään. tuumasin että istu vaan, ja äiti oli ihan itku silmässä kun oli saanut kuulla niin kovia kommentteja. pitkät keskustelut kyllä saatiin imettämisestä aikaan![]()
Ihan hyviä kommenteja tässä on tullut eikä yhtään riidanhaastoa ilmassa.
Kaikilla omat mielipiteensä.Mä en vaan ymmärrä,et jos näkee jotain omasta mielestä iljettävää,miksi sitä pitää kytätä ja katsoa