tänään tapahtu mitä olen pelännut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
siivosin ja rupesin kuuntelemaan kun poika kovasti kakoo.. menin katsomaan ja tajusin että jotain on kurkussa ja tunsin sormet kurkkuu eikä mitään tuntunut,, otin pojan jaloista ja roikotin niin rupes oksentaa ja iso FOLION palanen tuli suuhun ja sain sen pois... meillä oli kyllä suojelusenkeli mukana :heart: ja mä en siis kerta kaikkiaan tajua mistä oli foliota löytänyt kun me ei edes ikinä sitä osteta ja kävelytuolissa liikkui...

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:hug: onneksi selvisitte säikähdyksellä!oisko jostain suklaasta tms. tuotteesta joskus jääny?

ai prkl siskon poikahan eilen meillä söi suklaalevyn :kieh: siltä on varmaan pöydälle jäi joku palanen.. mut se oli kuitenki niin iso pala et enmäkä olis pystynyt sitä nielee

:( :hug: :heart: Onneksi sait pelastettua. Pienet, uteliaat silmät yhdistettynä näppäriin sormiin saavat aikaiseksi kaikenlaista. Muistan kun kävelin tyttäreni vieressä, pitelin kädestä kiinni ja rauhallisesti käveltiin ulkona. Yhtäkkiä salamana lapsi kyykistyy ja nappaa suuhunsa tupakan tumpin! Minä sullomaan sormia kurkkuun perästä ja kerkeää onneton nielaista! Eikun soittamaan myrkytyskeskukseen hätäpäässä ja ei tule onneksi mitään haittavaikutusta. Ne on hirveän nopeita jotkut lapset!

Tuo on kamala tilanne. Onneksi sait sen pois.
Meillä käynyt vastaava tilanne, nuudelipussin kulma, jonka olin repäissyt auki, oli roskiksen ohi pudonnut lattialle... pahinta oli se, kun en tiennyt mitä siellä kurkussa oli.

Yhteistyössä