Tänään tämän keikalle

Ei mun kommentti liity Scarlettin musiikkimakuun yhtään mitenkään :D. MUA ei sais kilon palasinakaan kuuntelemaan Pandoraa, mutta jos Scarlett siitä tykkää, niin have fun vaan :).

Joo eipä tietenkään, muuten vaan haukuit suunnilleen paskaksi artistin, jonka keikalle scarletti juuri tänään on menossa. Very nice.
Joku hiertää taas. Taitaa olla normi päivä teikäläiselle.

Ei ole ysäriä, mutta jostakin syystä mä tykäästyyn tähän kappaleeseen ja laitan sen nyt tähän. Timo videon alussa on niin ihqu. :D

[video=youtube;amVfZ62Zcf0]http://www.youtube.com/watch?v=amVfZ62Zcf0[/video]

Hei vieläkö Seinäjoella on Botton Club? Itse joskus v.1996 loppupuolella kävin kurssin Ilmajoen opistossa ja asuin sielläkyseisestä syystä noin puolisen vuotta. Silloin käytiin opiskelijakavereiden kanssa aina Botton Clubilla bilettämässä...:laugh: Ja sit siellä Seinäjoen linkka-asemalla mun viereen liimautu aina joku koditon mies, joka vuodatti mulle koko elämäntarinansa (joka oli aika surullinen) ja lausui mulle runoja.

Hei vieläkö Seinäjoella on Botton Club? Itse joskus v.1996 loppupuolella kävin kurssin Ilmajoen opistossa ja asuin sielläkyseisestä syystä noin puolisen vuotta. Silloin käytiin opiskelijakavereiden kanssa aina Botton Clubilla bilettämässä...:laugh: Ja sit siellä Seinäjoen linkka-asemalla mun viereen liimautu aina joku koditon mies, joka vuodatti mulle koko elämäntarinansa (joka oli aika surullinen) ja lausui mulle runoja.

Mä en kyllä yhtään tiedä. Olen ollut viimeksi vuonna -07 Seinäjoella baarissa.

Yhteistyössä