V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja Kaiken takana on nainen:Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:mihis sitten ne lapset menee hoitoon joitten vanhemmat töissä??
Sitä mie tuossa ekassa viestissäni jo kyselin, mut ei oo kukaan vastannu![]()
Kai odotetaan ja luullaan että jokaisen tukiverkostosta löytyy päiväksi hoitaja.
Mites ap, jos teillä olisi ollut huomenna hoidon tarve,olisiko teille järkätty varapaikka johonkin? Eikö aina kuitenkin pitäisi kartottaa hoidon tarvittavuus ja järjestää mahd. varapaikka?
Jaa-a... eipä tarhassa tänään hoitaja muuta ku naureskellu, ku mie sanoin, et onneks oon kotona, ku muuten oisin ollu puol 8 aikaan koputtelemassa ovien takana. Ni toivotteli vaan hyvät juhannukset ja viikonloput.
Ja muutenkin miulla on huomenna työkkärikäynti ja siellä menee kuulemma 1-2 tuntia, joten ei sinne 2-vuotiasta oikein mukaan voi ottaa, ku tympiintyy ja alkaa riehumaan, ni miehen pitää tulla kotiin siks aikaa töistä pojun luokse, et mie pääsen työkkäriin...
Ai onko työkkäritkin auki huomenna? Mä en ihan tosiaan tienny? Ja olen tosiaan luullut, että on ihan normaalia että päiväkodit ovat kiinni juhannusaattona.