Tänään saan pakit tai pääsen tutustumaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannatti tehdä aloite, voi vitsiläinen! Oon ihan sanaton, niin mahtava tunne :D. Tuntuu ihan uskomattomalta tämä.. Eihän tämä nyt niin iso asia ole, mut mulle tämä on kuin lottovoitto :heart: . Eihän sitä tiedä mitä tästä kehkeytyy vielä :p

Tää on aivan mahtava "rakkaustarina" Luin just aamulla Me naisia ja siinä oli just juttua tästä, että sen oikean(sillä kuka tietää jos tämä on sulle se oikea) voi kohdata missä vaan...ja tässä se nyt tulee todistettua. Olen onnellinen sun puolesta :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Kannatti tehdä aloite, voi vitsiläinen! Oon ihan sanaton, niin mahtava tunne :D. Tuntuu ihan uskomattomalta tämä.. Eihän tämä nyt niin iso asia ole, mut mulle tämä on kuin lottovoitto :heart: . Eihän sitä tiedä mitä tästä kehkeytyy vielä :p

Kehkeytyy...
Vuosisadan rakkaustarina -ei enempää eikä vähempää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Kehkeytyy...
Vuosisadan rakkaustarina -ei enempää eikä vähempää :D

:D Toivotaan! Tai noh en tiedä edes onko tämä minun tyyppiäni ja miten kemiat kohtaa :). Sen näkee, täytyy nyt nauttia tästä olosta kunnolla ja pitää jalat maassa.. Välillä leijailen pilvissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Wau! Loistavaa ja kannatti olla rohkea =) Mul ois voinu kyl mennä pupu pöksyyn.

Niin kannatti, mitäpä tästä opin :D. Pitää yrittää tehdä aloite, se voi olla alku jollekin ihanalle :heart: MUOKs: nyt odottelen viestiä siltä kuin kuuta nousevaa :xmas:

Yhteistyössä