Tänään saan pakit tai pääsen tutustumaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin... Menin kauppaan kainalot hioten, sydän hakkas ja miettien teidän rohkaisuja. Ihmettelin että koko äijää ei näy missään ku olin kaupan kiertänyt. Noh tuli tämä eilinen miehen työkaveri vastaan ja kääntyi äkkiä ku minut näki :o . Aattelin että olis ollu kiva vaihtaa pari sanaa sen kanssa, mut ei sitten.. Noh mietin että missä se on ja samalla olin katsomassa pojalle vanukasta..

Yhtäkkiä ihana ihastus tuleepi sieltä ja moikkaa :o , moikkasin takasin ja hän jäi odottamaan että mitä muuta sanon :o . Kysyin siltä että ei kai se oo kertonu kellekään siitä uni jutusta mitä sille kerroin pari päivää sitten. (ketjun olen siitä kirjoittanut http://kaksplus.fi/keskustelu/t1387316 ) Sanoi ettei ole ja kysyi miksi, sanoin että vähän hävetti yms :). Ihastus siihen sanoi että ei ole hävettävää ja hymyili vaan :D. Noh sen känny soi ja siitäkin saatiin jotain juttua väännettyä, samalla kun hän puhui puhelimeen odotin siinä kooten ajatuksiani.

Noh puheluun liittyen keskustelun jälkeen tuli hiljaisuus, niin hän sanoi, sanoin samaa.. Sitten sanoin sen mitä pitikin! Sanoin että musta olis kiva tutustua sinuun enemmän!!! :o Hän siihen vastasi ihanasti hymyillen että noh haluisitko lähteä ulos? OOOOOH :heart: !!!! Sanoin joo, selitin samalla että noin vain en voi lähtee koska mulla on poika ja hoitajaa en saa koskaan yms.. Hän tietää tietysti että mulla on poika, ja vastasikin että poikahan voi lähtee mukaan! Aattelin että oohhoh! Noh hirveesti ei ollu aikaa jutella ku oli paljon ihmisiä siellä ja kassalle hälyytettiin koko ajan tätä miestä.

Sanoi tulevansa kohta takas että sovitaan tarkemmin ja yritin pidätellä kaikin voimin hymyäni =) , sieltä hän sitten tuli! Ja sanoin että anna vaikka numerosi yms.. Hän antoi ja sanoin laittavani viestiä hänelle. Samalla kysyin hänen nimeä ja sanoin nimeni, kummatkin tiedämme toisemme nimet :D, mutta olihan se kohteliasta. Saman ikäinen on ku minä, eli -86. Ensi viikolla olisi tarkoitus treffata :D! Vapaata hänellä on pari päivää joten silloin! OOIH!

Mä en voi uskoa tätä!! Ihanaa!! Voih ja se oli niin ihana! :heart: Maksoin vielä hänen kassallaan ja pari sanaa, hymyä ja katsetta vaihdeltiin samalla :heart: ... KÄÄÄK!!! Kiitos teille paljon!! Mä olin rohkea!! :saint: Jossain vaiheessa laitan sille viestiä, samalla hän saa numeroni... JEE!!

Yhteistyössä