Mulla meni hermo tähän takkupesään, aina on takussa ja saa harjat et vedet valuu silmistä |O tommosen 25cm leikkaa niin eiköhän se siitä asetu saamari! :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jaksatko lähteä Bergenin suuntaan? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jaksatko lähteä Bergenin suuntaan? :xmas:
Että mihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jaksatko lähteä Bergenin suuntaan? :xmas:
Että mihin![]()
Noh tänne Norjaan, täällä ois yks entinen kampaaja, joka tykkää edelleen hiustenleikkaamisesta. Ois sitäpaitsi kiva juoda kahvia ja puhua välillä Suomeakin jonkun kanssa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Matkaa on sillai ihan kivasti niin ehkä taidan parturin tästä lähempää hommata
![]()
![]()
Mites sinne olet eksyny?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Matkaa on sillai ihan kivasti niin ehkä taidan parturin tästä lähempää hommata
![]()
![]()
Mites sinne olet eksyny?
Töihin olen eksynyt. Muutaman viikon päästä pääsen taas itsekin ajelemaan 1400 km + lautta tukholmasta, kun tullaan Suomeen lomalle =) Varsinaista huvia kahden lapsen kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä voin leikata :wave: eikä tarvii ees vaihtaa maata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä voin leikata :wave: eikä tarvii ees vaihtaa maata![]()
Tai jos antais noiden lapsien leikata, ne tekis varmaan oikeen kivan kesätukan eikä tarviis lähtee minnekään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:Matkaa on sillai ihan kivasti niin ehkä taidan parturin tästä lähempää hommata
![]()
![]()
Mites sinne olet eksyny?
Töihin olen eksynyt. Muutaman viikon päästä pääsen taas itsekin ajelemaan 1400 km + lautta tukholmasta, kun tullaan Suomeen lomalle =) Varsinaista huvia kahden lapsen kanssa...
Ihan kiva matka ajella
![]()
Minkäs ikäsiä lapsia sulla on?