Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Meillä oli myös uunilohta ja perunamuussia
Mitä tarkoitat, että kauan annatte suolan olla? Mä laitat suolaa ja pippuria ja smetana-kermat päälle ja uuniin saman tien.
Palsta vähän sekoilee. Nakkikuvatkin oli äsken tuplana jonkin aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sara:No nyt tuli viesti kahteen kertaan, ensimmäinen ei välillä näkynyt laisinkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Meillä oli myös uunilohta ja perunamuussia
Mitä tarkoitat, että kauan annatte suolan olla? Mä laitat suolaa ja pippuria ja smetana-kermat päälle ja uuniin saman tien.
No nyt tuli viesti kahteen kertaan, ensimmäinen ei välillä näkynyt laisinkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Palsta vähän sekoilee. Nakkikuvatkin oli äsken tuplana jonkin aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sara:No nyt tuli viesti kahteen kertaan, ensimmäinen ei välillä näkynyt laisinkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:eli kukaan ei tee lohta koskaan, tai ainakaan suolaa sitä![]()
![]()
Toi onkin Dark Side-versio. Nassikatkin tykkääAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:TriplaIsä ;Kaamee kuva, ei paljon naura noi nakit![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Meillä oli myös uunilohta ja perunamuussia
No nyt tuli viesti kahteen kertaan, ensimmäinen ei välillä näkynyt laisinkaan...
koska osa laittaa ensin ja ottaa sitten suolan pois, ja osa tekee juuri niin kuin sinä, ja mä oisin halunnu tietää just sen että kun laitan merisuolaa päälle ni kauan annan olla ennen kuin poistan isoimmat suolakököt pois ja pääsen laittamaan uuniin
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Alkuperäinen kirjoittaja Sara:Meillä oli myös uunilohta ja perunamuussia
koska osa laittaa ensin ja ottaa sitten suolan pois, ja osa tekee juuri niin kuin sinä, ja mä oisin halunnu tietää just sen että kun laitan merisuolaa päälle ni kauan annan olla ennen kuin poistan isoimmat suolakököt pois ja pääsen laittamaan uuniin
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:eli kukaan ei tee lohta koskaan, tai ainakaan suolaa sitä![]()
![]()