tänään radalle ja ongelma!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kääkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kääkk

Vieras
Mä oon ihan pulassa! Tänään lähdössä PIITKÄSTÄ aikaa ulos ja mä en tiedä kehtaanko laittaa päälle seuraavaa:

Gina Tricotin tunikapaita, sellainen löysä vyötäröltä, toinen olkapää paljaana ja pituutta on tuonne puoleen reiteen (tästä kohdin vartalonmyötäinen ), jalkaan paksut mustat legginsit ja mustat saappaat, tukka auki.

Ennen mä pukeuduin niin tyylikkäästi ja kaikkee, mutta siks tää ongelma että raskaudesta jäi kiloja ja tällä hetkellä 164 cm ja 69 kg, enkä tiiä kehtaanko laittaa tuollaista asua?? Oon kyllä 22, että iän puolesta kehtaisin :D Oon ihan naurettava, koska ennen näitä ylimääräisiä kiloja pukeuduin just silleen kuin halusin enkä välittänyt mitä muut ajattelee. Mutta nyt...

Linkitän kuvia niin saatte vähän osviittaa, eli kengät on nää mutta messuilta ostetut:
http://www.spiritstore.fi/index.php?m=2&cid=0&pid=SP25007&ccode=405 ja siis mustana

En tiedä onko enää, just selaan niiden sivuja, jos löytyis se malli minkä meinaan laittaa... Ja juu, mustat farkut mä meinasin eka laittaa, mutta sitten mietin että äääää sehän on lähes sama asia kuin legginsit, mutta kun on noi kilot ja ne vähän ahistaa.. oon naurettava, tiedetään!

Mutta siis ne legginsit toimii sukkahousuina, kun on tarpeeks paksut! Eli siis ei löytynyt tarpeeks paksuja sukkahousuja niin legginsit saappaisiin = näyttää sukkahousuilta!

Yhteistyössä