Tänään piti olla kiva päivä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Eilen illalla mietin, että nousen tänään sängystä ajatellen ensimmäisenä vain iloisia ja mukavia asioita. Sitä, että kerrankin pääsen töistä ajoissa ja voin aloittaa viikonlopun vieton ennen iltaa. Käydä ostamassa maalia ja viimeistellä keittiöremontti. Koiran kanssa aamulenkillä hengitin syvään raitista ilmaa ja nautin syksyn kirpeydestä.

Sitten tulikin vuoro avata sähköposti ja voihan ketunhäntä... ei tarvitse mennä maalikauppaan eikä muutakaan :( Eräajoja ajelen varmaan iltakymmeneen asti (eilen tein niitä kahteen asti yöllä), koska koko ajan pukkaa jotain "selvitä tämä heti" -juttuja. Pitäisköhän kokeilla päinvastaista tekniikkaa ja nousta aamulla ylös ajatellen, että tästä tulee ihan paska päivä? :kieh:

Ei kannata vaihtaa tapaa.

Nykyisellä meiningillä sulle tulee satunnaisia pettymyksiä ja pahantuulenpuuskia, mutta perusfiilis on kiva.
Toinen vaihtoehto on olla aina myrtsi ja joskus vaan onnistaa. (Silloin tulee enemmän ryppyjäkin!)

Jos lohduttaa, niin teen illalla uusia päivityksiä taulukoihin, eli hengessä mukana... :kieh:

Päivää on vielä paljon jäljellä ja se voi muuttua tosi hienoksi.
TSEMI TSEMIIII!
1578512basiuatr3h.gif

Mä odotin kuukauden että pääsisin landelle rentoutumaan pari vkoa sitten, ei onnistunut. Siirsin sitten tähän viikonloppuun toiveet, ei onnistunut sekään. Sairaana ja akuutti duunihomma pakko tehdä, ehkä mä sinne landelle sitten joskus pääsisin. Kyllä ottaa pattiin.

Alkuperäinen kirjoittaja täällä samoin;22290739:
Mä odotin kuukauden että pääsisin landelle rentoutumaan pari vkoa sitten, ei onnistunut. Siirsin sitten tähän viikonloppuun toiveet, ei onnistunut sekään. Sairaana ja akuutti duunihomma pakko tehdä, ehkä mä sinne landelle sitten joskus pääsisin. Kyllä ottaa pattiin.
Uskon, että ottaa pattiin. Mulla on tällä hetkellä Universumin idioottimaisin tehtävä...painan 30 sekunnin välein Hae-painiketta ja sen jälkeen käynnistän yhden tietojärjestelmän prosessin uudestaan. Tätä teen, kunnes joku on korjannut virheen. En edes tiedä, onko kukaan korjaamassa sitä vai ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22290763:
Uskon, että ottaa pattiin. Mulla on tällä hetkellä Universumin idioottimaisin tehtävä...painan 30 sekunnin välein Hae-painiketta ja sen jälkeen käynnistän yhden tietojärjestelmän prosessin uudestaan. Tätä teen, kunnes joku on korjannut virheen. En edes tiedä, onko kukaan korjaamassa sitä vai ei :D

Vähän kuin Lostissa, mutta siinä sitä mystistä nappia piti painaa vähän harvemmassa tahdissa=)

:hug: Tsemppiä!
Yleensä miekin kun vaan erehdyn jotain suunnitelman poikasta ees hautomaan mielessäni niin jossain vaiheessa homma kusee eikä onnistu mikään.:| Ja sitten kiroan itteeni kun viitin ees yrittää mitään suunnitella...

No voih! Voimahali täältäkin. Rupesin innostuksissani vaihtamaan olkkarin järjestystä, niin johan selkä taas ärtyi:( Makuulteen taitaa nyt tämä viikonloppu mennä..

[QUOTE="vieras";22290915]Tässä kohtaa vasta luin aloituksen, kun ihmettelin, mitä kamalaa on Keittikselle tapahtunut. Noin turha asia sitten olikin, josta päivä paskaantuu. Hmph![/QUOTE]
Niin, varmasti kuullostaa turhalta, jos on tottunut siihen, että on säännöllinen työaika. Mutta mä en saanut pidettyä tänä vuonna edes kesälomaa, syyslomalla on nyt muut kuin minä ja olisi joskus mukavaa, jos minäkin pääsisin ennen klo 19 töistä. Tänään olisi pitänyt olla sellainen päivä, mutta eipä ollutkaan. Noh, säästyypähän rahat, kun ei ikinä pääse arkisin lähikauppaa pidemmälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22291110:
Niin, varmasti kuullostaa turhalta, jos on tottunut siihen, että on säännöllinen työaika. Mutta mä en saanut pidettyä tänä vuonna edes kesälomaa, syyslomalla on nyt muut kuin minä ja olisi joskus mukavaa, jos minäkin pääsisin ennen klo 19 töistä. Tänään olisi pitänyt olla sellainen päivä, mutta eipä ollutkaan. Noh, säästyypähän rahat, kun ei ikinä pääse arkisin lähikauppaa pidemmälle :D

Järjestelykysymys. Kaikki korvaamattomat ihmiset löytyy hautausmaalta.

[QUOTE="vieras";22291164]Edelliseen vielä: DELEGOI[/QUOTE]
Kenelle? Lomalla olevalle vai sairaslomalla olevalle? No ei, loppujen lopuksi kukaan ei korjannut tuota virhettä vaan sekin napsahti mulle (mikä ei yllätä yhtään). Nyt se on korjattu ja voin jatkaa omia töitäni. Tosin selvisi, että mulle ei ole luvassa myöskään joulun aikaan lomaa, koska jonkun pitää päivystää ja jälleen nämä 2 muuta osaajaa ovat lomalla. Elämä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22290818:
Onneksi, kun on vain duunari eikä y-yrittäjä, jos on vapaapäivä niin on tosiaan vapaapäivä. =)

Ei sit kannata ottaa yrittäjäpuolisoa ;) Päivisin olen duunari mut palkkatyön jälkeen yrittäjä. Ei nimellä mutta yritys on elämäntapa...

Yhteistyössä