Tänään pitäs miehen kanssa keskustella vakavasti, neuvoja kaipaan..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivotar

Vieras
Eli tilanne on meillä edennyt nyt siihen pisteeseen, että pakko nostaa kissa pöydälle. ainoa ongelma on, että minä en osaa keskustella rakentavasti. Jos mies sanoo yhtään poikkisanaa, mä saan hirveet kilarit ja alan kaivelemaan vanhoja asioita jne.
Eli antakaas nyt vinkkejä kuinka pysyn rauhallisena, osaan kuunnella mitä miehellä on selityksenä jne.

En nyt jaksais tässä alkaa selostaa koko tarinaa, joka on tosi pitkä.
Mutta tähän keskusteluun liittyy luottamuksen puute, miehen salailu ja kun miehen mielestä hänen tekemisissään ei oo mitään väärää ja minä taas en voi millään hyväksyä sitä mitä hän on tehnyt ja mies tietää sen. Tiesi jo ennen "sähläystään"..

Anteeksi sekava teksti. Pointtina oli nyt se, että saisin vinkkejä rakentavaan keskusteluun.
 
Kirjoita paperille ylös kaikki mitä haluat sanoa. Sano miehelle, et sua ei saa keskeyttää vaan haluat sanoa asiasi ensin. Sitten keskustelette kun olen ensin puhunu suusi puhtaaksi. Jos tämä ei onnistu, niin anna miehelle kirje, jossa sanot kaiken ja odota vieressä että tämä lukee sen. Sitten keskustelette. Laske kymmeneen aina kun meinaat ääntäsi korottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kirjoita paperille ylös kaikki mitä haluat sanoa. Sano miehelle, et sua ei saa keskeyttää vaan haluat sanoa asiasi ensin. Sitten keskustelette kun olen ensin puhunu suusi puhtaaksi. Jos tämä ei onnistu, niin anna miehelle kirje, jossa sanot kaiken ja odota vieressä että tämä lukee sen. Sitten keskustelette. Laske kymmeneen aina kun meinaat ääntäsi korottaa.

Kiitos tästä!:)
Toinen ongelma on se,että mä itken todella helposti.. :ashamed:
 
kirjoita vaikka kirje, jonka annat käteen ja poistut itse toiseen huoneeseen kunnes hän on saanut luettua sen.. sitten kun molemmat ovat rauhallisia, voit kuunnella mitä mieteitä kirje miehessäsi aiheutti
 

Yhteistyössä