R
Raivotar
Vieras
Eli tilanne on meillä edennyt nyt siihen pisteeseen, että pakko nostaa kissa pöydälle. ainoa ongelma on, että minä en osaa keskustella rakentavasti. Jos mies sanoo yhtään poikkisanaa, mä saan hirveet kilarit ja alan kaivelemaan vanhoja asioita jne.
Eli antakaas nyt vinkkejä kuinka pysyn rauhallisena, osaan kuunnella mitä miehellä on selityksenä jne.
En nyt jaksais tässä alkaa selostaa koko tarinaa, joka on tosi pitkä.
Mutta tähän keskusteluun liittyy luottamuksen puute, miehen salailu ja kun miehen mielestä hänen tekemisissään ei oo mitään väärää ja minä taas en voi millään hyväksyä sitä mitä hän on tehnyt ja mies tietää sen. Tiesi jo ennen "sähläystään"..
Anteeksi sekava teksti. Pointtina oli nyt se, että saisin vinkkejä rakentavaan keskusteluun.
Eli antakaas nyt vinkkejä kuinka pysyn rauhallisena, osaan kuunnella mitä miehellä on selityksenä jne.
En nyt jaksais tässä alkaa selostaa koko tarinaa, joka on tosi pitkä.
Mutta tähän keskusteluun liittyy luottamuksen puute, miehen salailu ja kun miehen mielestä hänen tekemisissään ei oo mitään väärää ja minä taas en voi millään hyväksyä sitä mitä hän on tehnyt ja mies tietää sen. Tiesi jo ennen "sähläystään"..
Anteeksi sekava teksti. Pointtina oli nyt se, että saisin vinkkejä rakentavaan keskusteluun.