Tänään pitäisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JONSERED Karhunkantaja

Vieras
-kirjoittaa IRAsta pieni elämäkerta tulevaa opettajaa varten
-tehdä töitä
-käydä tulevan ekaluokan vanhempainillassa
-laittaa nahat likoon
-antaa lapsille perusturvallinen olo: ruokkia, pukea, käskeä, kieltää ja komentaa... ja tietenkin jutella ja halailla

Illalla nähdään, mitkä tulivat suoritettua. :D

Kuinkas teidän päivänne on tarkoitus rakentua?

Minun pitää tässä istuksia ihan rauhassa ainakin tunti ja sitten herätellä talon prinssi ruusunen, hän sanoi, että ysiltä saa huoneen oven avata :) Iltapäivällä menen tynkävuoroksi töihin, vihoviimeiseen ennen lomaa!!!

Eipä tarvitse kuin tehdä ruokaa, siivota ja tehdä kuopukselle sosetta. Ja tietysti touhuilla lasten kanssa. Lupasin tänään tehdä heille uudet kukkaseppeleet kun eilen tehdyt on kuivunut jo pilalle. Eli rento päivä edessä. =)

:) minä olen jo tehnyt päivän kiireisimmät työt, päiväruoka ja välipala valmiina. Kohta kunhan pikkuneiti herää niin syödään aamupala ja lähdetään ulos odottelemaan hoitolapsia :) Päivä ois pulkassa 17.30 ja siitä suoraan K-Rautaan ostamaan meille uudet kaakelit keittiöön :) Sit vielä suihkut ja nukkumaan...

Mä olen tehnyt pari kiireisintä työhommaa, pukenut lapset ja lähettänyt miehen kanssa hoitopaikkaan. Laittanut itseni työkuntoon. Tosin silitysrauta irtisanoi itsensä ja nyt mulla ryppyiset housut :/ Kohta pitää lähteä töihin keskustelemaan mulle täysin tuntemattoman henkilön kanssa jostain, mihin mä en kaiken hälinän keskellä ole ehtinyt valmistautua. Töissä odottaa uusi tietokone, joten tänään tarvitaan pitkää pinnaa.

-isommat lapset pitäis viedä kohta uimakouluun
-nuorimmaisen kanssa tapaan kaveria uimakoulun ajaksi ja sieltä kipaisen hammaslääkärissä. Nuorimmainen jää siksi aikaa kaverille hoitoon.
-suursiivous uimakoulun jälkeen, kun toiselta lapselta uimalasit hukassa...
-toinen lapsista illasta jalkapalloharkkoihin, sillä välin kiireesti kotiin takaisin laittaa päivällistä.

- ja tietysti vielä ne perusjutut päälle :) minkä lisäksi mies tietysti soittaa viime tipassa ettei ehdikään hakeen perheemme jalkapalloilijaa kotiin treeneistä vaan lähden vauhdilla hakeen häntä, jättäen taas ruuat palamaan pohjaan..... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mä oon siivonnut töissä. Kukahan meillä jaksaisi siivota...
Puhdistelen parhaillaan kahvinkeitintä ja pesen vuodevaatteita - työhön liittyen.

Essie? :saint:

Juuri yhdessä ketjussa kehui aikovansa siivota... :D