tänään PITÄIS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
-pyyhkiä pölyt
-pestä vessa
-imuroida
-luututa lattiat
-siivota keittiö
-pestä pyykkiä
-järjestellä paikkoja

ja mä vaan istun tässä kahvikupin kanssa |O |O |O

tosin on mulla aikaa vielä tonne kolmeen asti... :D
elioikeestaan mähän voin hyvillä mielin istua :D
mut olishan se mukavampi istua siistissä kodissa
:whistle:

mieskin otti koiran ja pojan mukaansa reissuun et saan siivota rauhassa :snotty:

kolmeen mennessä pitäis
siivota keittiö
pestä vessa
pestä pyykkiä
pakata tavaroita muuttoa varten

kolmen jälkeen pitäis
hioa portaat
maalata portaat
paneloida kodinhoitohuoneen kattoa
saumata eteisen lattia
levyttää hieman yläkerran aulan seiniä
paklata saumat yläkerran aulan seinistä
pohjamaalata e seinät...

Oikeen tulee maha kipeeksi kun ajatteleekin..... joten rentoudun ja istun tässä koneella. Tyttäreni keittää juuri onneksi kahvia mulle, jospa saisin siitä hieman virtaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja BisBis:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
hei bisbis, soittiko p sulle eilen? =)

Juu soitti =). Mutta sain halvemman tarjouksen muualta. Sinne oltais kyllä menty, jos rahaa ois enemmän, kuulosti sen verran ihanalta paikalta :(

paljon olis maksanu ja kuin monta yötä? ihan vastaisuuden varalta haluan tietää :D

Juu soitti =). Mutta sain halvemman tarjouksen muualta. Sinne oltais kyllä menty, jos rahaa ois enemmän, kuulosti sen verran ihanalta paikalta :(

paljon olis maksanu ja kuin monta yötä? ihan vastaisuuden varalta haluan tietää :D

Olikohan 130euroa yö, en enää muista tarkalleen :D, mulla on niin legendaarinen tuo muisti.. saatiin mökki 80euroon yö muualta

Olikohan 130euroa yö, en enää muista tarkalleen :D, mulla on niin legendaarinen tuo muisti.. saatiin mökki 80euroon yö muualta

niin paljon :o :o :o ups :D tai en mä tiedä onko se paljon, kuuluuhan siihen kaikenlaista, mutta silti...... :xmas:

no kiva kuitenki et saitte majotuksen järjestyyn!! mistäpäin se mökki on? =)

niin paljon :o :o :o ups :D tai en mä tiedä onko se paljon, kuuluuhan siihen kaikenlaista, mutta silti...... :xmas:

no kiva kuitenki et saitte majotuksen järjestyyn!! mistäpäin se mökki on? =)

Sappeelta löyty meidän kokoiselle mökki, siitä hiihtokeskuksesta.

Yhteistyössä