Katotaas kuinka kauan menee keittiön siivouksessa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Tarkoituksena siis imuroida/luututa lattiat, käyttää matot pihalla, pyyhkiä ikkunasta rasvaiset kädenjäljet, pyyhkiä pölyt kaikilta pinnoilta, pestä mikro, pestä jääkaappi ulkoa/sisältä, järjestellä kaksi kaappia (kattila-/purnukkakaappi ja roskakaappi), heittää pois kaikki ylimääräiset tavarat pöydiltä/hyllyiltä.

Arvioikaapa kuinka kauan menee, ilmoittelen sitten kun siivous on tehty. :D

Aika alkaa NYT! :D

Nonnih; ikkunaa vailla valmis. :whistle:

Eikä kyseessä ole keittiön siivo tai minun hitaus että aikaa meni näin kauan.... ja vieläkin kesken. Vaan nuo ihanat pienet apurit.... :D

Sillä aikaa kun minä luuttuan keittiön lattiaa, päättää yksivuotias siivota olohuoneen lattian.... ja maton.... ja pöydän. O: Eeeerittäin runsaalla vedellä.

Kun minä puunaan keittiön kaappeja puhtaaksi, siivoaa kolmevuotias sillä aikaa äidin kenkähyllyä.... tottakai testaten ja koekävellen kaikki ja jättäen ne ympäri asuntoa.

Purnukoita järjestellessäni, yksivuotias tyhjentää viereistä kaappia keittiön lattialle.

Lisäksi saan nostaa kymmeniä kertoja kuopuksen tuoleilta ja pöydältä alas, selvitellä sisarusten riitoja ja pelastaa tärkeitä tavaroita yli-innokkaiden siivoajien käsistä.

Phuh, ehkäpä nukutan muksut, juon kupin kahvia.... ja jatkan siivoamista. ;)

Yhteistyössä