Tänään päähän tuli sitten sellainen idea, huusin lapsille että laitakaa äkkiä vaatteet päälle ja menoks:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt mun täytyy vielä kommentoida vaikka ajattelin että jätän sen tähän. Mun koirat tykkää oluesta ja viinistä. Missään ei kuitenkaan lue että ne joisivat sitä säännöllisesti, tai että sitä edes "juotettaisiin" niille.

Koirat saavat silloin tällöin, n. kolmen kuukauden välein maistaa makua. Se tarkoittaa isommalle lipaisua ja pienemmälle "makupusua". Vanhimmalle koiralle en anna enää olenkaan mitään, en ole antanut moneen vuoteen (nyt 13,5v) vaikka varmasti haluaisi. Ottaa sen sijasta kyllä mieluusti juustosiivun herkuksi.

Jep, ja nyt tämä asia jää mun puolelta tähän. :)

Ihan sama, mitä kommentoit. Toimit kuitenkin väärin.

Huhhuh..mä oon AINA tähän asti ollu Milannan puolella näissä palstan jutuissa mut nyt alkaa mennä hiukan munki ymmärryksen yli nuo venakon jutut.. ennen kaikkea tuo alkoholin käyttö ja sillä täällä palstalla esittäminen,, ei mee mun jakeluun!! Ja yleensäkki joka kirjoituksessa alkaa nykyään paistaa läpi raha ja rikkaus, kuinka voi ostaa mitä vaan ja kaikki mitä ostavat, tekevät, on niin kallista.. huoh..

Kyllä mäkin voisin ajella hakemaan muualta herkkuja jos tarpeeksi mieli tekisi. :)
Nyt kyllä herkuttelut pannassa,jotta ensi kesänä voi hyvillä mielin vetää valkoisen koltun niskaan ja käydä sanomassa "tahdon" :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Voi apua alkoholi on myrkkyjä koiralle :laugh: eli kun se vain maista AHAHAHAHA:laugh: ja ulkona se syö vaikka mitä paska. Voi vee, meillä koira Virossa eläsi enemmän kuin pitää ja varma siks kun kans oli alkoholisti ja joi aina ja söi vaikka mitä mistä tykkää

Yhteistyössä