Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ku tietäs ketä äänestää ensin :/
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ku tietäs ketä äänestää ensin :/
Jos et itse keksi, niin mä voin kertoa sulle ketä äänestää kunhan kerrot kuntasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kerrosAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Jos et itse keksi, niin mä voin kertoa sulle ketä äänestää kunhan kerrot kuntasiAlkuperäinen kirjoittaja plääh:ku tietäs ketä äänestää ensin :/![]()
tampere on kunta. ja kerro kans miks sitä pitää äänestää
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:lepsa :attn:
sano mullekin ketä äänestänvaikka melkein tiiän jo. Mutta puolue pitää olla ps :wave:
niin ja asun espoossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Plääh, tein vaalikoneen Tampereen ehdokkaista, ja tässä mun tulokset B) Saa vapaasti hyödyntää
1. 370 Alanen, Anukaisa Vihr. 92%
2. 274 Hokkanen, Pertti Vas. 90%
3. 490 Muttilainen, Mika SKP 89%
4. 311 Lamminsivu, Jukka Vas. 89%
5. 445 Soikkeli, Markku Vihr. 87%
6. 489 Muhonen, Jarmo SKP 87%
7. 207 Virolainen, Paula SDP 86%
7. 356 Uuttera, Merja Vas. 86%
9. 334 Panula, Rainer Vas. 85%
10. 400 Karvinen, Juho Vihr. 85%
10. 386 Huikuri, Sanna Vihr. 85%
Ja suosittelen vaalikonetta sullekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tein tre kaupungin vaalikoneen:
1. 81.04 Minkkinen Lea Anneli Vasemmistoliitto
2. 74.28 Metsänen Riitta Vasemmistoliitto
3. 71.09 Ebrahimi Renz Vihreä liitto
4. 69.85 Rissanen Niina Vihreä liitto
5. 69.82 Sandt Marita Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
6. 69.77 Ulvila Marko Vihreä liitto
7. 69.32 Tahkola Pekka Vihreä liitto
8. 69.16 Itäranta Virva Vasemmistoliitto
9. 69.11 Kestinen Sakari Vihreä liitto
10. 68.70 Jokiranta Petri Vasemmistoliitto
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:lepsa :attn:
sano mullekin ketä äänestänvaikka melkein tiiän jo. Mutta puolue pitää olla ps :wave:
niin ja asun espoossa.
Koska Soini menee joka tapauksessa läpi kaikkien aikojen äänimäärällä, niin tässä on muuten vain hyvä ehdokas.
http://www.teemulahtinen.fi/
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tein tre kaupungin vaalikoneen:
1. 81.04 Minkkinen Lea Anneli Vasemmistoliitto
2. 74.28 Metsänen Riitta Vasemmistoliitto
3. 71.09 Ebrahimi Renz Vihreä liitto
4. 69.85 Rissanen Niina Vihreä liitto
5. 69.82 Sandt Marita Suomen Sosialidemokraattinen Puolue
6. 69.77 Ulvila Marko Vihreä liitto
7. 69.32 Tahkola Pekka Vihreä liitto
8. 69.16 Itäranta Virva Vasemmistoliitto
9. 69.11 Kestinen Sakari Vihreä liitto
10. 68.70 Jokiranta Petri Vasemmistoliitto
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja suosittelen vaalikonetta sullekin![]()
Ei plussalaiset vaalikoneita tarviKerros nyt minkä puolueen naisia olet, kun et Virheisiinkään lukeudu?
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ei plussalaiset vaalikoneita tarvi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja suosittelen vaalikonetta sullekin![]()
Ei plussalaiset vaalikoneita tarviKerros nyt minkä puolueen naisia olet, kun et Virheisiinkään lukeudu?
En mä viitsi, kun on kivempi että sä et tiedä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ei plussalaiset vaalikoneita tarvi![]()
Ei tietenkään, lepsa voi kertoa kaikille miten pitää äänestää, ettei naisten tarvitse vaivata omaa päätään. Ajattelu rumentaa, voi tulla ryppyjä :|
Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Koska Soini menee joka tapauksessa läpi kaikkien aikojen äänimäärällä, niin tässä on muuten vain hyvä ehdokas.Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:lepsa :attn:
niin ja asun espoossa.
http://www.teemulahtinen.fi/
aika hyvä, teemu on mun tuttuäänestän ehkä sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:En äänestä B) *avaa sateenvarjon*
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mehän ollaan aika samoilla linjoilla puolueiden suhteen
Siitä vaan valitset plääh![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:En äänestä B) *avaa sateenvarjon*
Miksi, haluatko muiden päättävän yhteisistä asioista sinun puolesta?