Tänään on hyvä päivä olla ilonen =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Mä en ollut taaskaan laskenut ennakkoon, kuinka paljon saan palkaa ja sitä tulikin 700? enemmän kuin luulin, joten huomenna pääsee shoppailemaan =)

Maahan on satanut ensilumi, joka pysyy ainakin hetken. Lapset olivat aamulla niin onnellisia, että kirkuivat :D

Mä pääsen tänään vihdoin lääkäriinkin...

Eli tänään on hyvä päivä!

Meillä on tapana ilmoittaa, että "tänään on huono päivä lopettaa imppaaminen", jos ei kaikki mene putkeen...

Ja tänään ON huono päivä lopettaa imppaaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Meillä on tapana ilmoittaa, että "tänään on huono päivä lopettaa imppaaminen", jos ei kaikki mene putkeen...

Ja tänään ON huono päivä lopettaa imppaaminen.

Joo, mä luin sun ketjua tuossa aiemmin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Taratello:
ja piiiitkään aikaan voi oikeesti tuulettaa petivaatteet, ilman et ne on vettävaluvia.
ja tuoksuvat raikkaalle :D siks meillä (tai siis mulla)oli heti eilen suursiivouspäivä :xmas:

Mä olin radikaali ja sammutin aamulla patterit ja jätin ikkunoita raolleen. Ihana mennä kotiin kun siellä oon pakkasen raikastama ilma :D

Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan:
Kyllä voikin piristää pakkanen ja lumi. Olo on kun pikkulapsella............ =)

No ei todellakaan!!! |O

Inhoan talvea. Pakkanen tekee nokkosihottumaa naamaan, kylmä särkee joka paikkaa, olen kömpelö, eikä puhe tai ajatus kulje kunnolla kylmässä ja hämärässä...

Alkuperäinen kirjoittaja Välillä meren ja maan:
Kyllä voikin piristää pakkanen ja lumi. Olo on kun pikkulapsella............ =)

No ei todellakaan!!! |O

Inhoan talvea. Pakkanen tekee nokkosihottumaa naamaan, kylmä särkee joka paikkaa, olen kömpelö, eikä puhe tai ajatus kulje kunnolla kylmässä ja hämärässä...

:laugh:

Mä nautin lumesta 3 kuukauden vesisateen jälkeen =) Ehkä säkin tykkäisit jos asuisit saariston sateissa jonkun aikaa? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
:laugh:

Mä nautin lumesta 3 kuukauden vesisateen jälkeen =) Ehkä säkin tykkäisit jos asuisit saariston sateissa jonkun aikaa? :D

En tykkäisi! En! En, en, EN!! |O

Talvi on luonnotonta aikaa ja minun fyysiset kremppani intoutuvat kylmällä.

En tykkäisi! En! En, en, EN!! |O

Talvi on luonnotonta aikaa ja minun fyysiset kremppani intoutuvat kylmällä.

Sä voit sit liittyä samaan kerhoon mun kollegan kanssa, joka suunnittelee jatkuvasti muuttoa Italiaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Sä voit sit liittyä samaan kerhoon mun kollegan kanssa, joka suunnittelee jatkuvasti muuttoa Italiaan :D

Ulkomailla minua luullaan italialaiseksi...

MOnen monta talvea olemme onnistuneet viettämään ainakin osittain tropiikissa. Tänä vuonna ei onnistu, siksi kiukuttelen...

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Juu talvi on ihanaa aikaa :heart:
Harmikun ei oo tullu vielä hankittua vauvapulkkaa, ois ollut mitä mahtavin keli lähtee pojan kanssa pulkkailemaan =)

Meidänkin pulkat on Suomessa :( Täällä kun ei yleensä ole lunta. Pitää varmaan lähetä kyselemään, josko saisi naapureilta lainata :D

Yhteistyössä