A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä ymmärrän tunteesi. Eikä se kyllä ihan samantekevää ole onko naimisissa vai ei (ei tajuu - vastaajalle).
Kiva että edes joku ymmärtää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä ymmärrän tunteesi. Eikä se kyllä ihan samantekevää ole onko naimisissa vai ei (ei tajuu - vastaajalle).
Alkuperäinen kirjoittaja sormus pusikkoon ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotkut miehet on tollasia. Ei mitään poikkeavaa siis![]()
Minussa ei ole vikaa. Eikä suhteessamme. No mikäs sit ?
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja sormus pusikkoon ?:Alkuperäinen kirjoittaja Soiku:ÖÖÖ... mä oon luullut, että kihloihin meno on lupaus avioliitosta. Että siis kun mennään kihloihin, niin ei enää mitään kosimisia tarvi.
Mä taidan olla ihan vanhanaikainen..
Mut ei kuulu mitään...???
Nii ei kai se enää toista kertaa kosi?! Jos se kosi jo sillon kun menitte kihloihin :headwall: Eli istutat sen alas ja kysyt vaan että mikä on hääpäivä. Kosinta on siis jo tapahtunut joten miksi odotat toista?
Tosiaan. Anteeksi. Kosittu on jo. Mutta hääpäivää ei tule näköjään milloinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Jos olisin sinä, ap, niin ottaisin härkää sarvista. Jos tänään on kerta SE päivä. Istutat miehen alas herkullisen aterian ääreen, osta hyvää viiniä tai vaikka kaljaa, musiikkia, kauniit vaatteet jne. Lapset (jos niitä on) hoitoon. Sitten kysyt että "noniin, tässä on nyt 4 vuotta oltu kihloissa. Ja kultaseni, tiedäthän että kihlat edeltävät häitä. Olen miettinyt hääpäiväksi 9.9.2009, miten on?". Ja vastauksen perusteella eteenpäin. Ei nyt ehkä noilla sanoilla eikä päivillä, mutta pointtihan tässä oli se että ota härkää sarvista!! ja jos sitten ei tapahdu mitään niin tuskin tulee lähivuosina tapahtumaankaan... Musta tuntuu että joidenkin on vaan hyvin vaikea liikkua eteenpäin, eikä niitä saa liikkumaan silläkään että vuosia vaan odottelee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun parasta ennen-päivä meni jo. Mies ei vaan kertonut sitä sinulle.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja sormus pusikkoon ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jotkut miehet on tollasia. Ei mitään poikkeavaa siis![]()
Minussa ei ole vikaa. Eikä suhteessamme. No mikäs sit ?
telepaatti, vai mistä tiiät varmasti mitä miehes ajattelee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sun parasta ennen-päivä meni jo. Mies ei vaan kertonut sitä sinulle.
Alkuperäinen kirjoittaja sormus pusikkoon ?:Päätin noin 4 vuotta sitten, että jos mies ei kosi 8.8.08 mennessä, niin vastaukseni on kieltävä sen jälkeiseen kosintaan.
Kihloihin siis menimme silloin 4 vuotta sitten.
Kuinka kauan sitä pitäisi odottaa ? Miksi mennään kihloihin, jos ei ole aikomustakaan mennä naimisiin ? Olen ottanut asian pari kertaa tänä aikana puheeksi, mies hermostuu, eikä halua siitä keskustella. Sanoo vaan, että sen aika tulee kyllä.
Meillä tosin kaikki asiat kunnossa. Niin paitsi tämä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Jos olisin sinä, ap, niin ottaisin härkää sarvista. Jos tänään on kerta SE päivä. Istutat miehen alas herkullisen aterian ääreen, osta hyvää viiniä tai vaikka kaljaa, musiikkia, kauniit vaatteet jne. Lapset (jos niitä on) hoitoon. Sitten kysyt että "noniin, tässä on nyt 4 vuotta oltu kihloissa. Ja kultaseni, tiedäthän että kihlat edeltävät häitä. Olen miettinyt hääpäiväksi 9.9.2009, miten on?". Ja vastauksen perusteella eteenpäin. Ei nyt ehkä noilla sanoilla eikä päivillä, mutta pointtihan tässä oli se että ota härkää sarvista!! ja jos sitten ei tapahdu mitään niin tuskin tulee lähivuosina tapahtumaankaan... Musta tuntuu että joidenkin on vaan hyvin vaikea liikkua eteenpäin, eikä niitä saa liikkumaan silläkään että vuosia vaan odottelee.
Ihana ehdotus ! Kiitos !
Mutta en mä halua että tulee fiilis että mä "määrään" !
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Jos olisin sinä, ap, niin ottaisin härkää sarvista. Jos tänään on kerta SE päivä. Istutat miehen alas herkullisen aterian ääreen, osta hyvää viiniä tai vaikka kaljaa, musiikkia, kauniit vaatteet jne. Lapset (jos niitä on) hoitoon. Sitten kysyt että "noniin, tässä on nyt 4 vuotta oltu kihloissa. Ja kultaseni, tiedäthän että kihlat edeltävät häitä. Olen miettinyt hääpäiväksi 9.9.2009, miten on?". Ja vastauksen perusteella eteenpäin. Ei nyt ehkä noilla sanoilla eikä päivillä, mutta pointtihan tässä oli se että ota härkää sarvista!! ja jos sitten ei tapahdu mitään niin tuskin tulee lähivuosina tapahtumaankaan... Musta tuntuu että joidenkin on vaan hyvin vaikea liikkua eteenpäin, eikä niitä saa liikkumaan silläkään että vuosia vaan odottelee.
Ihana ehdotus ! Kiitos !
Heh. Noh, älä huoli, mun mies ainakin on sellainen että sitä PITÄÄ vähän määrätä (joissain määrin, ei siis arkipäiväisissä jutuissa). Ei se osaa ajatella niinkuin me naiset ajatellaan. Joten osaisin kuvitella vastaavan tilanteen meille, ja jos se pahoin mua häiritsisi, niin kyllä mä vaikka sitten vähän määräisin![]()
Ps. Se on aikuinen mies. Kyllä se osaa sanoa jos ei naimisiin tahdo tms. Että se oikeastaan siitä määräilystä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä ymmärrän tunteesi. Eikä se kyllä ihan samantekevää ole onko naimisissa vai ei (ei tajuu - vastaajalle).
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Jos olisin sinä, ap, niin ottaisin härkää sarvista. Jos tänään on kerta SE päivä. Istutat miehen alas herkullisen aterian ääreen, osta hyvää viiniä tai vaikka kaljaa, musiikkia, kauniit vaatteet jne. Lapset (jos niitä on) hoitoon. Sitten kysyt että "noniin, tässä on nyt 4 vuotta oltu kihloissa. Ja kultaseni, tiedäthän että kihlat edeltävät häitä. Olen miettinyt hääpäiväksi 9.9.2009, miten on?". Ja vastauksen perusteella eteenpäin. Ei nyt ehkä noilla sanoilla eikä päivillä, mutta pointtihan tässä oli se että ota härkää sarvista!! ja jos sitten ei tapahdu mitään niin tuskin tulee lähivuosina tapahtumaankaan... Musta tuntuu että joidenkin on vaan hyvin vaikea liikkua eteenpäin, eikä niitä saa liikkumaan silläkään että vuosia vaan odottelee.
Ihana ehdotus ! Kiitos !
Heh. Noh, älä huoli, mun mies ainakin on sellainen että sitä PITÄÄ vähän määrätä (joissain määrin, ei siis arkipäiväisissä jutuissa). Ei se osaa ajatella niinkuin me naiset ajatellaan. Joten osaisin kuvitella vastaavan tilanteen meille, ja jos se pahoin mua häiritsisi, niin kyllä mä vaikka sitten vähän määräisin![]()
Ps. Se on aikuinen mies. Kyllä se osaa sanoa jos ei naimisiin tahdo tms. Että se oikeastaan siitä määräilystä!
Ja kyllähän hän minut tuntee ja tietää, etten ole mikään Niskavuoren Heta !
Tämä on sille joka sanoi ettei miehet järjestä häitä: No ei tietenkään. Kyllä minä sen tajuan. Mutta enhän minä voi häitä järjestää jos asiasta ei edes olla puhuttu..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Jos olisin sinä, ap, niin ottaisin härkää sarvista. Jos tänään on kerta SE päivä. Istutat miehen alas herkullisen aterian ääreen, osta hyvää viiniä tai vaikka kaljaa, musiikkia, kauniit vaatteet jne. Lapset (jos niitä on) hoitoon. Sitten kysyt että "noniin, tässä on nyt 4 vuotta oltu kihloissa. Ja kultaseni, tiedäthän että kihlat edeltävät häitä. Olen miettinyt hääpäiväksi 9.9.2009, miten on?". Ja vastauksen perusteella eteenpäin. Ei nyt ehkä noilla sanoilla eikä päivillä, mutta pointtihan tässä oli se että ota härkää sarvista!! ja jos sitten ei tapahdu mitään niin tuskin tulee lähivuosina tapahtumaankaan... Musta tuntuu että joidenkin on vaan hyvin vaikea liikkua eteenpäin, eikä niitä saa liikkumaan silläkään että vuosia vaan odottelee.
Ihana ehdotus ! Kiitos !
Tämä on sille joka sanoi ettei miehet järjestä häitä: No ei tietenkään. Kyllä minä sen tajuan. Mutta enhän minä voi häitä järjestää jos asiasta ei edes olla puhuttu..
Ja sinä et puhu koska oletat että mies lukee sun ajatukset ja TIETÄÄ että tänään on eräpäivä vaikka siitä ei olla puhuttu.. Olisko puhuminen pop?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Jos olisin sinä, ap, niin ottaisin härkää sarvista. Jos tänään on kerta SE päivä. Istutat miehen alas herkullisen aterian ääreen, osta hyvää viiniä tai vaikka kaljaa, musiikkia, kauniit vaatteet jne. Lapset (jos niitä on) hoitoon. Sitten kysyt että "noniin, tässä on nyt 4 vuotta oltu kihloissa. Ja kultaseni, tiedäthän että kihlat edeltävät häitä. Olen miettinyt hääpäiväksi 9.9.2009, miten on?". Ja vastauksen perusteella eteenpäin. Ei nyt ehkä noilla sanoilla eikä päivillä, mutta pointtihan tässä oli se että ota härkää sarvista!! ja jos sitten ei tapahdu mitään niin tuskin tulee lähivuosina tapahtumaankaan... Musta tuntuu että joidenkin on vaan hyvin vaikea liikkua eteenpäin, eikä niitä saa liikkumaan silläkään että vuosia vaan odottelee.
Ihana ehdotus ! Kiitos !
Ja sinä et puhu koska oletat että mies lukee sun ajatukset ja TIETÄÄ että tänään on eräpäivä vaikka siitä ei olla puhuttu.. Olisko puhuminen pop?
että olen jonkun kerran asian ottanut esille. Näköjään asiasta keskusteleminen nostattaa vähän liikaakin tunteita...
Ja olen kyllä kertonut ja perustellut kauniisti ja perusteellisesti miksi asia on minulle tärkeä. Eli kyllä hän sen tietää, sepä tässä onkin outoa, kun hän arvostaa ja kunnioittaa ja kohtelee minua erittäin hyvin, niin mikä tässä kohtaa mättää. Lapsiakin on jo useita.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä ymmärrän tunteesi. Eikä se kyllä ihan samantekevää ole onko naimisissa vai ei (ei tajuu - vastaajalle).
. Minunkin mielestäni voisit ottaa itse asian puheeksi hyvässä ilmapiirissä ja kertoa, että asia on sinulle tärkeä. Ehdota tosiaan jotain sopivaa ajankohtaakin. Ja jos silti ei onnistu, niin sitten mietit, miten reagoit. Toivon hyvää teille, koska muuten kuulostavat asiat olevan hyvin
.
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Se oliskin muuten hyvä, kaappaat sen maistraattiin tänään ja sillä selvä. Tulis kiva hääpäiväkinnoo, ei tosissaan, tuli vaan mieleen tosta kun sanoit ettette ole häistä edes puhuneet niin et voi järjestää
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sormus pusikkoon ?:Päätin noin 4 vuotta sitten, että jos mies ei kosi 8.8.08 mennessä, niin vastaukseni on kieltävä sen jälkeiseen kosintaan.
Kuinka kauan sitä pitäisi odottaa ? Miksi mennään kihloihin, jos ei ole aikomustakaan mennä naimisiin ? Olen ottanut asian pari kertaa tänä aikana puheeksi, mies hermostuu, eikä halua siitä keskustella. Sanoo vaan, että sen aika tulee kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Jos olisin sinä, ap, niin ottaisin härkää sarvista. Jos tänään on kerta SE päivä. Istutat miehen alas herkullisen aterian ääreen, osta hyvää viiniä tai vaikka kaljaa, musiikkia, kauniit vaatteet jne. Lapset (jos niitä on) hoitoon. Sitten kysyt että "noniin, tässä on nyt 4 vuotta oltu kihloissa. Ja kultaseni, tiedäthän että kihlat edeltävät häitä. Olen miettinyt hääpäiväksi 9.9.2009, miten on?". Ja vastauksen perusteella eteenpäin. Ei nyt ehkä noilla sanoilla eikä päivillä, mutta pointtihan tässä oli se että ota härkää sarvista!! ja jos sitten ei tapahdu mitään niin tuskin tulee lähivuosina tapahtumaankaan... Musta tuntuu että joidenkin on vaan hyvin vaikea liikkua eteenpäin, eikä niitä saa liikkumaan silläkään että vuosia vaan odottelee.
Ihana ehdotus ! Kiitos !
että olen jonkun kerran asian ottanut esille. Näköjään asiasta keskusteleminen nostattaa vähän liikaakin tunteita...
Ja olen kyllä kertonut ja perustellut kauniisti ja perusteellisesti miksi asia on minulle tärkeä. Eli kyllä hän sen tietää, sepä tässä onkin outoa, kun hän arvostaa ja kunnioittaa ja kohtelee minua erittäin hyvin, niin mikä tässä kohtaa mättää. Lapsiakin on jo useita.
No sit se ei halua sun kanssa naimisiin. Sopeudu tai vaihda miestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja sormus pusikkoon ?:Päätin noin 4 vuotta sitten, että jos mies ei kosi 8.8.08 mennessä, niin vastaukseni on kieltävä sen jälkeiseen kosintaan.
no aika rankka oot kyllä... ootko sanonu miehelles tuon takarajan :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja sormus pusikkoon ?:Päätin noin 4 vuotta sitten, että jos mies ei kosi 8.8.08 mennessä, niin vastaukseni on kieltävä sen jälkeiseen kosintaan.
no aika rankka oot kyllä... ootko sanonu miehelles tuon takarajan :/
Miksi niin ?