Tänään oli mun viimeinen kauppareissu,en enää tän kuukauden aikana

Status
Viestiketju on suljettu.

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
ensiks meni 200 ja sitten älysin miehen kans mennä urheilukauppaan,mä tiesin heti että se on vaarallinen paikka,kun hän on itse urheilija,niin ja tietenkin hän sanoi mulle että ostaa(siis mulle) itselle juoksumatto,lenkkarit,uheiluvaatet ja lapsille toki sitten kans niin ja meni 450,taas oli kiva |O tässä maailmassa rahaa ei riitä ikinä mihinkään |O

Olikohan siinä juoksumatossa samanlaista kätevää tasoa ku mun uudessa Cross Trainerissä. Viikolla siihen voi asettaa sipsipussin ja viikonloppuna olusen :whistle: :xmas:

miksi Savanna aika moni näistä sun aloituksista on valitusta siitä miten pajon olet tuhlannut? Eikä muulla ole merkitystä.

Ihan kuin leveilisit sillä miten palljon rahaa on on laittaa minnekkin. Hienoa jos menee hienosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
miksi Savanna aika moni näistä sun aloituksista on valitusta siitä miten pajon olet tuhlannut? Eikä muulla ole merkitystä.

Ihan kuin leveilisit sillä miten palljon rahaa on on laittaa minnekkin. Hienoa jos menee hienosti.

Meinasin just laittaa samaa

Kai se on iloinen kun ei tarvitse laskea joka senttiä.Olisin minäkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:

Kai se on iloinen kun ei tarvitse laskea joka senttiä.Olisin minäkin. =)

joskus pitää,kun tuhlaan liika,mutta heti kun pääsen töihin niin ei enää tarvi :D

tulee köyhällä paha mieli ku yks leveilee koko ajan että voi voi ku meni kaikki rahat taas.. ja seuraavana päivänä taas.

mun mielestä ihminen on oikeutettu iloitsemaan jos ei ole köyhä mut tässä on leveilyn makua..

No älä tuhlaa niin ei tarvitte valittaa rahanmenoa. Vaikka mulla olisi miljoonia niin en silti tulisi tänne tekemään aloitusta joka shoppailureissusta...

Alkuperäinen kirjoittaja köyhimys:
tulee köyhällä paha mieli ku yks leveilee koko ajan että voi voi ku meni kaikki rahat taas.. ja seuraavana päivänä taas.

mun mielestä ihminen on oikeutettu iloitsemaan jos ei ole köyhä mut tässä on leveilyn makua..

Itekin oon p.a pienituloinen, mutta en kadehdi muiden rahoja tai omaisuutta:)

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No älä tuhlaa niin ei tarvitte valittaa rahanmenoa. Vaikka mulla olisi miljoonia niin en silti tulisi tänne tekemään aloitusta joka shoppailureissusta...

kukas on kade..

vähän samaa mieltä tuon Haravan kanssa :xmas:

Mutta toki voin jättää lukematta. :D tai sitten tehdä samanlaisia alaoituksia itsekkin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä