Tänään oli aivan ihana päivä! <33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Oli niin kaunis ilma,ihana auringonpaiste.Lähettiin sitten tytön kanssa leikkipihalle ja otettiin mukaan juuri ostamani saippuakuplaputkilo.Tyttö oli aivan haltioissaan! :heart: Mä en muista koskaan nähneeni sillä niin onnellista ilmettä kun puhallettiin kuplia ilmaan.Aurinko sai niissä sateenkaaren värit kimmeltämään.Neiti oli yhtä hymyä ja juoksi kuplien perässä,kurkotteli ja yritti koskettaa..Kaatui useaan otteeseen kun ei huomannut katsoa eteensä,kun kuplat olivat niin jänniä.Siitä sit äkkiä ponkaisi aina ylös ja suuna päänä kuplien perään.. :D :D

Kyllä lapset osaa iloita pienistä asioista.Vaan tuli siinä itsellekin tosi hyvä mieli.. :heart:

Mäkin puhaltelen meidän 10 kk vauvalle kuplia, se yrittää huitoa niitä kiinni ja rikki. Siinä on jotain tunnelmaa, kun hiljaisina hetkinä puhallellaan saippuakuplia kylppärissä.

Mulla oli myös ihana päivä, olen lauantai-aamupäivään asti hoitamassa 5-vuotiasta serkkutyttöäni (tulin tänne eilen..), olemme puuhailleet kaikkea mukavaa :). Tänään oli tosi kaunis ilma, ulkoilimme paljon =). Aivan ihana tyttö tuo mun pieni serkkuni! :heart: Hän halusi mun viereen nukkumaan ja nukahti ihan kylkeäni vasten, mä sitten hipsin salaa pois, kun pikkunen nukahti :D. Kohta kömmin takaisin viereen :).

=)
Meidän saippuakupla putkilo kaatui keittiön matolle ennenkö ehdittiin ulos.. :(
Täytyy hakea huomenna uusi ja ihmetellä, kiitos innostuksesta. ;)

..ja mikä siinä on, minä lapsena puhaltelin saippuakuplia saippua- tai tiskiainevedestä,
mutta nyt kun tein niistä "liuosta", niin ei niistä tullut kuplia!! :o ..nykyaika...?

Minkä ikäinen sun tyttö on?
Mä kans suunnittelin hakevani saippuakuplia :D

Mä ihastelin tänään kuinka vesilätäkkö voi olla ihana. 1v. meinas vain ensin kävellä päältä mut se ilme kun huomas et siinä on vettä, ja että siitä tulee ääni kun jaloilla tallaa :D

Yhteistyössä