Tänään olen ollut kauhea äiti =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinna loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pinna loppu

Vieras
Itsellä jonkin sortin vatsatauti jyllää ja olen ollut ihan väsy koko päivänja juossut vessassa vähän väliä.Lapsiraukoille olen tiuskinut ja hermostunut ihan pienistä asioista,tuntuu,että just tänään kaiken ois pitänyt mennä ihan just mutkattomasti,että ois hermot kestänyt.Onneksi lähtivät mummon kanssa vähän ulkoileen ja itse saan vähän hermojani taas kerättyä.Voi,toivottavasti jaksan olla kärsivällinen kun iltatoimet koittaa,että jäis ees illasta hyvä mieli lapsille =(

Mää oon kans ihan kauhee. Paha olo, nukuttais vaan, en jaksa innostuu ton kuopuksen leikkimisestä, mihin tarttis äidin apuu. Tiuskin vaan sille, että mee jo pois! Oon siis ihan kamala.

Kiitos lohdutuksesta.Tuntuu vaan niin pahalle lasten puolesta,kun eihän ne raukat edes aina tiedä mitä väärää muka tekivät kun äiti taas tiuskii... No,pitää varmaan tuon vanhemman kanssa vähän jutella illalla.Nuorempi ei oikein vielä ymmärrä.Pukemassakin kun oltiin ja vanhempi tartti apua eikä meinannut olla kunnolla millään ja tuli tiuskaistua jotain niin hän meni eteiseen ja sanoi että ootetaan mummoa se on parempi laittaan nämä. =( Kohta tulevat takasin.Jospa vielä sen tunnin minkä iltatoimet kestää koittaisin oikeen kovasti olla kunnolla...eihän se lasten vika oo jos äitillä huono päivä.

Yhteistyössä