Tänään nähtyä: Äiti puraisi lasta takapuolesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Nimittäin minä! Lapsen uusista farkuista roikkui takataskusta joku lanka ja nappasinpa sen poikki hampaillani. Ihan varmaan joku näki ja ihmetteli että mitä tossa oikein tapahtuu! :laugh:
 
Meillä poika lykkäs itsensä istumaan pöydälle, niin UHKASIN purra! Meillä pöydällä on vaan se liha mikä syödään! Laskeutui ihan suosiolla sitten alas.. Eli en purrut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Tän takia mä kuljetan aina pieniä saksia mukana :D


Mullakin oli aina ennen, kun ei tiennyt koska niitä tarttee. =) Et ilmeisesti alan taas niitä kuljettamaan, ettei tartte säikytellä ihmisiä puremalla hampailla lasta takapuolen kohdalta. :laugh:
 

Yhteistyössä