Tänään mun pojalla synttärit ja huomenna toisella lapsella :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Lahjat on valmiina.

Pojalle tuli hankittua kaukoohjattava isompi versio auto kun se rakastaa autoja, sekä muumi 100v erikois pehmoleluja koko sarjaa

Toiselle lapselle oli ostettu tabletti mitä hän halusi itselle jo jonkin ajan, löysin ihanat ponyt pastiili väriset, jotka sopii meidän maalaisromanttiseen sisustukseen ja suht harvinainen Yamaka muumi 100v muki :)

Kakku on kans keksitty, teen 3 kerroksinen muumikakku missä monet hahmot ja paljon väreä että sopii sekä pojalle että tytöille...

Lauantaina teemme perhen kesken juhlat ja vielä aloitan huomenna ideoimaan jotain pientä purttavaa :heart:

Joka kerta kun synttärit tekis mieli lapsille antaa lahjaksi vaikka ja mitä

Poika ihan ihmeessä mistä muumit taas tuli ;) toka lapsi sitten heti meni huoneseen ja ovi kii, kun oli pakko heti nettiin päästä pelamaan. Mä täällä kolme kerroksinen kakun teen, ihan kamala työ, mutta pian kuitenkin siis täänänkin juomme kakkukahvit kun mummi tuli kylään :) IMG 1915 - Aijaa.com

Poika ihan ihmeessä mistä muumit taas tuli ;) toka lapsi sitten heti meni huoneseen ja ovi kii, kun oli pakko heti nettiin päästä pelamaan. Mä täällä kolme kerroksinen kakun teen, ihan kamala työ, mutta pian kuitenkin siis täänänkin juomme kakkukahvit kun mummi tuli kylään :) IMG 1915 - Aijaa.com
Ei ihme että on kuvassa hämillään (ja hädissään?), eikö 2-vuotiaalle 1 muumihahmo olisi riittänyt 10 sijasta. Mutta se materia, se materia...

Viimeksi muokattu:
Pojalla on jo koht melkein kaikki uudet ja vanhat muumilelut sekä 2007alk mukit/kulhot/lautaset ja muut arabian, iittalan ja hacmanin tuotteet :). Nyt odotan kun pikkasen parempi olo tulee, niin aloitan hänen toiseen pieneen leikkihuoneseen, itse ommella ison muumin

Niin, 2 vuotiashan ymmärtää, että hei, tähän sarjaan kuuluu kuusi hahmoa :/ Olisko niitä voinu jemmata ja antaa myöhemmin kerrallaan lahjaksi? Ja astiathan on lasten tulevaisuuden sijoitus... materia, materia!! Kyllä mun lapsille riittää omat suosikkihahmot pehmoina muumeista.

No herranjestas, eikö se ole keräilysarja, mikäs pakottaa kaikki kerrallaan hankkimaan.
Ja samalla opettaa lapselleenkin, että kaikkikaikkikaikkihetimullehetiheti!!!!

Pitääkö mun kerran vuodessa annan kappalen? :) En mäkään ketään pakottaa hermostua mun pojan lahjoista, pääasia poika on onnellinen ja taas sillä on pian kaikki lelut kerätty. Luulen jokainen antaa lahjaksi niin paljon tai vähän kun halua

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Niin, 2 vuotiashan ymmärtää, että hei, tähän sarjaan kuuluu kuusi hahmoa :/ Olisko niitä voinu jemmata ja antaa myöhemmin kerrallaan lahjaksi? Ja astiathan on lasten tulevaisuuden sijoitus... materia, materia!! Kyllä mun lapsille riittää omat suosikkihahmot pehmoina muumeista.

No on teilläkin ongelma mitä jonkun toisen lapsi saa lahjaksi :)

Sulla ei oo kyllä ihan kaikki muumit laaksossa. Käsitys siitä mitä lapsi tarvitsee ja haluaa on sinulla täysin hakusessa. Et voi heijastaa omia halujasi lapsen tarpeisiin. Sinulla materialismi ajaa kaiken edelle, ei voi kuin päätään pyöritellä moiselle ajattelemattomuudelle!

En uskokaan että kaikki muumit vielä ovat laaksossa, monet keräilija mukit puuttuu ja jotkut tietyt lelut :) ehkä joskus ne kerään kaikki meidän laaksoon

No joo, tottahan se on että niitä ei tule kerättyä koskaan jos ei saa nyt. Ensi vuonna on uudet kujeet 3-vuotiaalla.
Mitä väliä jos ostaa useamman pehmon pojalleen?
Ja joo, meillä lapset saivat 2v lahjaksi ehkä yhden muutaman euron palapelin, ainakin esikoinen, kuopukselle tuli ostettua vähän enemmän ja saanut muutenkin tuosta vaan kaupassa, kun tiedän että jää meidän viimeiseksi lapseksi, olen aina tiennyt. Mutta ei mitään kauheita kasoja kuitenkaan, mutta ihmetyttää vaan mitä agressioita joissain herää jos joku ostaa lapselleen lahjoja.

Samat äidit ostattavat sukulaisilla , jos teidän poika tykkäisi muumeista, laittaisitten listan isovanhemmille ja kummeille mitä muumeja pitää tuoda.

Paitsi että olette niin ahneita että teille ei kelpaisi, pitäisi olla kalliimpia legoja, koska ne on teidän mielestänne kehittäviä.

[QUOTE="heh";29695057]No joo, tottahan se on että niitä ei tule kerättyä koskaan jos ei saa nyt. Ensi vuonna on uudet kujeet 3-vuotiaalla.
Mitä väliä jos ostaa useamman pehmon pojalleen?
Ja joo, meillä lapset saivat 2v lahjaksi ehkä yhden muutaman euron palapelin, ainakin esikoinen, kuopukselle tuli ostettua vähän enemmän ja saanut muutenkin tuosta vaan kaupassa, kun tiedän että jää meidän viimeiseksi lapseksi, olen aina tiennyt. Mutta ei mitään kauheita kasoja kuitenkaan, mutta ihmetyttää vaan mitä agressioita joissain herää jos joku ostaa lapselleen lahjoja.

Samat äidit ostattavat sukulaisilla , jos teidän poika tykkäisi muumeista, laittaisitten listan isovanhemmille ja kummeille mitä muumeja pitää tuoda.

Paitsi että olette niin ahneita että teille ei kelpaisi, pitäisi olla kalliimpia legoja, koska ne on teidän mielestänne kehittäviä.[/QUOTE]

Tässä myös mietin että joku sanoi että olen vaikka materialisti lahjojen takia vai onko syy ettei omia rahoja enää saa laittaa mihin halua. Mä mielummin ostan lapsille jotain, kun vaikka tuhlaisin 150,- per kk tupakkaan tai saunasiidereihin. Vaikka tietysti mekin ottamme punaviinia tai hyvää konjakkia tai juhlissa kupliva, emmekää pihistele ruoassa, mutta meidän tienama ne on, luulen ei pitäisi kenen häirittää. Mielipiteitä on moneen junaan ja jokainen tekee mitä halua kunhan vaan se ei loukkaa ketään eikä aiheuttaa vaaraa. Toisalta tämän palstan mentaliteetti oli aina mun mentaliteetistä aika kaukana

Onnittelut lapsille ja toivottavasti kakku onnistuu! Meidän pojalla on sunnuntaina synttärit ja en tiiä vielä yhtään mitä lahjaksi hommaisin...ääh.

Kiitos :) mulla aina kans aluksi todella vaikea keksiä koko jutun sekä lahjat, mutta sitten kun yks pieni ajatus tulee, niin loput jo helppoa suunnitella. Meillä nyt niin että aamulla ja päivällä synttärit ja illalla lähdetään 2ks päiväks Helsinkiin

Yhteistyössä