Tänään mua alkoi ihan tosissaan suututtamaan kaupassa, kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.

Vieras
näin siellä myynnissä "viinipullon pelastusliivejä". Kuka älytön juntti ostaa tuollaisen turhakkaiden turhakkeen jollekin lahjaksi? Ei kai KUKAAN sentään itselleen sellaista osta? Miksi siis noin typerää turhaa esinettä ostaa muillekaan. No, on se ehkä puolen minuutin vitsi ja nauru lahjaa ojennettaessa, mutta sen jälkeen ihan turhaa jätettä kaatopaikalle.

Pelastakaa maailmaa edes sen verran, että jätätte pelastusliivin ostamatta viinipullolle!

älä huoli, en osta koskaan kenellekään mitään tavaraa. paitsi lapsille, joiden toiveet tiedän ja jotka saavat sitä lelua jouluna ja synttäreinä.
aikuislle ostan syötävää tai juotavaa tai poltettavaa tai päällä pidettävää. en roskia.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
älä huoli, en osta koskaan kenellekään mitään tavaraa. paitsi lapsille, joiden toiveet tiedän ja jotka saavat sitä lelua jouluna ja synttäreinä.
aikuislle ostan syötävää tai juotavaa tai poltettavaa tai päällä pidettävää. en roskia.

Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Kaipa niitä myydään, että vois ottaa pullon veneelle mukaan. Aika kuningasidea vissiin. :xmas:

Niin että jonkun kieroutuneen mielen mukaan vaikka Itämeri pelastetaan noilla viinipullojen pelastusliiveillä? Kun pudonneen pullon saa kätsästi kalastettua takaisin veneeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kaipa niitä myydään, että vois ottaa pullon veneelle mukaan. Aika kuningasidea vissiin. :xmas:

Niin että jonkun kieroutuneen mielen mukaan vaikka Itämeri pelastetaan noilla viinipullojen pelastusliiveillä? Kun pudonneen pullon saa kätsästi kalastettua takaisin veneeseen?

Niin, tai ei pelastaakseen Itämerta, vaan pelastaakseen ne viinat, örveltääkseen ruorissa.

Alkuperäinen kirjoittaja jännää:
Mulle tuli täsmälleen sama ajatus mieleen, kun näin ne. E siis ollut ainua :)

Kiva kuulla! Mä mietin myös, että jos mä olisin kauppias, niin möisinkö mä sellaisia vai jättäisinkö ottamatta valikoimiin. Että ei kai musta menestyskauppiasta tulisi, kun valkkaisin mitä ihmiset saa ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja koiruus:
Meidän chihuahua pennulle moiset ostettiin, kun koirille tarkoitetuista ei tarpeeksi pieniä löytynyt. Vähän tuunaamalla menevät hyvin.

Ihana vinkki, missä niitä myydään! :D

Jostain marketista nuo meidän on ostettu, en enää muista mistä, mutta eiköhän useammastakin löydy.

Yhteistyössä