Tänään minulle paljastui karu totuus jonka toiset ovat tienneet jo vuosia =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mami

Vieras
Olen lihava kuin iso sika! Pengoin kaappeja ja löysin minusta otettuja kuvia vuosien varrelta. Vain viisi vuotta sitten näytin vielä hyvältä,olin hoikka ja hiukset olivat pitkät ja kiilsivät. Nyt painan 20 kiloa enemmän ja hiukset ovat rumat ja kynityt. Olen raskaana joten en voi laihduttaa nyt,mutta herkkuja en kyllä enää osta enkä leivo.

Mies sanoi kun katsoi kuvia että oletpa sinä ollut hoikka. Puhuimme asiasta ja totesimme että kilot ovat tulleet pikkuhiljaa ja silmä tottunut ulkonäköön. Onneksi on ihana mies joka ei arvostele ulkonäköäni ja kannustaa terveellisempään menoon. Itkin että olen kuin sika ja mies sanoi niin mutta olen HÄNEN possu.. Alkoi itseäkin naurattaa. Täytyy varata aika kampaajalle huomenna ja käydä ostamassa terveellisempää ruokaa.

Ai miten niin ei voi laihduttaa raskaana? Lääkärin valvonnassa multa tippui raskausaikana 5 kg ja siis lisää painoa ei tullut, joten synnytys laihdutti vielä siihen päälle miltei kymmenen kiloa.

Samassa veneessä.. Tosin olen lihonut vuoden sisällä kaiken, nyt vielä raskauden aikana paino on noussut lisää ja läskiäkin on tullut raskauskilojen lisäksi :$

Vauva syntyy pian ja mun on pakko tehdä kunnollinen ryhtiliike!!! Harmittaa kun moneti oon nähny että mies katselee minusta vanhoja kuvia tietokoneelta ja tiedän että se varmaankin ajattelee että olen ollut niin paljon kauniimpi hoikkana. Ei se mitään sellaista sano ja rakastaa minua lihavanakin, mutta haluaisin itsekkin olla taas hoikka ja tuntea itseeni kauniiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Ai miten niin ei voi laihduttaa raskaana? Lääkärin valvonnassa multa tippui raskausaikana 5 kg ja siis lisää painoa ei tullut, joten synnytys laihdutti vielä siihen päälle miltei kymmenen kiloa.

Ei kyl tullu mulle ja siskolle lainkaan lupaa. Mulla tippui paino muuten ja aina terkka jakso tentata etten vaan laihuta.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:

Ei kyl tullu mulle ja siskolle lainkaan lupaa. Mulla tippui paino muuten ja aina terkka jakso tentata etten vaan laihuta.

Niin, th tenttas? Vähän eri asia kuin erikoislääkäri.

Miehesi suhtautui tosi kivasti. :)
Raskaana ollessa voi hyvin pitää lähtöpainon samana, vaikka koko raskauden loppuun. Varsinaista laihduttamista ei raskauden aikana suositella, mutta terveitä elämäntapoja kyllä suositellaan.
Tsemppiä!

Yhteistyössä