Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä lopetin torttujen leipomisen kun saldona on tässä vaiheessa reilu tuhat valmista :x
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tänään haetaan isi lentokentältä pikkujouluriennoistaan ja lähdetään selkälääkäriin. Illalla leivotaan tai viimeistään huomenna![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tänään haetaan isi lentokentältä pikkujouluriennoistaan ja lähdetään selkälääkäriin. Illalla leivotaan tai viimeistään huomenna![]()
Kellä on mennyt selkä?Mitäs jo Putkis piipahtaisi teitin ovella muuten maanantaina, tai vaihtoehtoisesti minä nanosekunnin ajan keskiviikkona? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tänään haetaan isi lentokentältä pikkujouluriennoistaan ja lähdetään selkälääkäriin. Illalla leivotaan tai viimeistään huomenna![]()
Kellä on mennyt selkä?Mitäs jo Putkis piipahtaisi teitin ovella muuten maanantaina, tai vaihtoehtoisesti minä nanosekunnin ajan keskiviikkona? :xmas:
Kaikki käy. Ma sopii hyvin, ke minulla on ultra ja vähän muutakin sälää Jorvissa, mutta olen siinä välillä kyllä kotosalla.
Oma selkä tässä on vähän hajalla. Taas.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Tänään haetaan isi lentokentältä pikkujouluriennoistaan ja lähdetään selkälääkäriin. Illalla leivotaan tai viimeistään huomenna![]()
Kaikki käy. Ma sopii hyvin, ke minulla on ultra ja vähän muutakin sälää Jorvissa, mutta olen siinä välillä kyllä kotosalla.
Oma selkä tässä on vähän hajalla. Taas.![]()
Ounou! :hug:
Meidän pitää sumplia aikoja ensin. Taas. :snotty: